درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8084صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 2 دی 1392 - 08:35
قطعنامه های روابط عمومی برای سال 2014
همانطور که در سال 2013 به پایان خود نزدیک می شود، وقت آن رسیده است که کارگزاران روابط عمومی از فعالیت های تکراری دیوانه کننده معمول خود دست بکشند تا بتوانند از چگونگی گذران سال گذشته توشه برگرفته و به چند و چون فعالیت هایشان در سال جدید نظری بیافکنند. آنچه در ذیل می آید بر اساس تجربه شخصی، مشاهدات و خواسته هایی برای بهبود حرفه روابط عمومی است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لین ستین- همانطور که در سال 2013 به پایان خود نزدیک می شود، وقت آن رسیده است که کارگزاران روابط عمومی از فعالیت های تکراری دیوانه کننده معمول خود دست بکشند تا بتوانند از چگونگی گذران سال گذشته توشه برگرفته و به چند و چون فعالیت هایشان در سال جدید نظری بیافکنند. آنچه در ذیل می آید بر اساس تجربه شخصی، مشاهدات و خواسته هایی برای بهبود حرفه روابط عمومی است.


من مقرر کرده ام که زبان انگلیسی را در تمام ارتباطات عمومی و داخلی زبان اول خود قرار دهم، از گزارش های خبری گرفته تا یادداشت ها و فراتر از آن. من با مشتریانی که تمایل به صحبت «یکسویه» دارند و از ارائه اطلاعات تماس برای ارتباطاتی که عدم صداقت و شفافیت را در زبان به همراه دارد، اجتناب می کنند، به خوبی مبارزه می کنم.


من تصمیم گرفته ام که از ارائه هرزه نامه به خبرنگاران خودداری کنم. ارسال هرزه نامه برای جامعه خبرنگاران و سردبیران، بلایی همه گیر می باشد که توسط هالگر، در مقاله ای با عنوان «ضربت ازدحام هرزه نامه های روابط عمومی»، در نیویورک تایمز توضیح داده شد. در این یادداشت استفاده از بانک های اطلاعاتی رسانه ای که برای آن هزینه ای پرداخت می شود، تقبیح شده است.


به عبارت دیگر، من تصمیم گرفتم تحقیقی شخصی در مورد فهرست رسانه ای ام انجام دهم و خبرنگارانی را که به عناوین مهم برای مشتریانم می پردازند، نگه داشته و مابقی را بلادرنگ حذف کنم.


من در نقش هیئت منصفه از مشتریان سوالات دشواری خواهم پرسید: چه چیز باعث می شود که فعالیتی دارای ارزش خبری باشد؟ آیا شما می توانید جزئیات مورد نیاز خبرنگاران را تامین کنید؟ آیا مشتریان شما (برای کسب و کارهای B2b) به شما اجازه می دهند که به طور کامل پروژه را با مقیاس های مشخص شرح دهید؟ آیا شما قول می دهید یک کپی از آنچه درخواست می شود، پاسخ ها یا ستون های زمان بندی تحویل دهید؟ آیا همه این ها درست خواهد بود؟


من به دستورالعمل های سردبیر توجه کرده و آنها را رعایت خواهم کرد، مطمئن شوید که مشتریان تفاوت میان «خود ترویجی» و روشنگری یا آموزش را درک می کنند.


من از خبرنگاران و سردبیران برای انتشار متون مورد نظر مشتریانم تشکر خواهم کرد- اما به آنها رشوه نمی دهم.


من 10 درصد از وقتم را به همکاری با یک سازمان طرفدار اجتماعی، که بدون در نظر داشتن سود به جامعه خدمت می کند، اختصاص خواهم داد. مانند گروه هایی که برای مبارزه با گرسنگی و سلامت بهتر کار می کنند.


من به تحصیل دانش در مورد پدیداری کانال های رسانه ای و بهترین استفاده از آنها برای بیان داستان های مشتریان ادامه می دهم.


من جویای ارتقاء دانشم از صنایع مشتریان برای یافتن قابلیت بهتر جهت ارائه بینش استراتژیک درباره روندها و مسائل کلیدی هستم.


موفقیت در روابط عمومی باقی می ماند و یا در روابط تحریریه و اعتماد عموم به کلمات منتشر شده سقوط می کند. به عنوان کارگزاران روابط عمومی، ما نه تنها پول می گیریم تا برنامه های مشتریان خود را به پیش ببریم، بلکه ما شرکای خبرنگاران نیز محسوب می شویم. بنابراین ملزم به اعمال اخلاقی هستیم تا آنجا که تعادلی ادامه دار چالش های مداوم در صنعت را در برگیرد.
سال نو مبارک!


منبع: http://www.mediapost.com/publications/article/214488/public-relations-resolutions-for-2014.html
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد