درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 16:40   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8084صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 2 دی 1392 - 09:11
قطعنامه های روابط عمومی برای سال 2014
همانطور که در سال 2013 به پایان خود نزدیک می شود، وقت آن رسیده است که کارگزاران روابط عمومی از فعالیت های تکراری دیوانه کننده معمول خود دست بکشند تا بتوانند از چگونگی گذران سال گذشته توشه برگرفته و به چند و چون فعالیت هایشان در سال جدید نظری بیافکنند. آنچه در ذیل می آید بر اساس تجربه شخصی، مشاهدات و خواسته هایی برای بهبود حرفه روابط عمومی است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لین ستین- همانطور که در سال 2013 به پایان خود نزدیک می شود، وقت آن رسیده است که کارگزاران روابط عمومی از فعالیت های تکراری دیوانه کننده معمول خود دست بکشند تا بتوانند از چگونگی گذران سال گذشته توشه برگرفته و به چند و چون فعالیت هایشان در سال جدید نظری بیافکنند. آنچه در ذیل می آید بر اساس تجربه شخصی، مشاهدات و خواسته هایی برای بهبود حرفه روابط عمومی است.


من مقرر کرده ام که زبان انگلیسی را در تمام ارتباطات عمومی و داخلی زبان اول خود قرار دهم، از گزارش های خبری گرفته تا یادداشت ها و فراتر از آن. من با مشتریانی که تمایل به صحبت «یکسویه» دارند و از ارائه اطلاعات تماس برای ارتباطاتی که عدم صداقت و شفافیت را در زبان به همراه دارد، اجتناب می کنند، به خوبی مبارزه می کنم.


من تصمیم گرفته ام که از ارائه هرزه نامه به خبرنگاران خودداری کنم. ارسال هرزه نامه برای جامعه خبرنگاران و سردبیران، بلایی همه گیر می باشد که توسط هالگر، در مقاله ای با عنوان «ضربت ازدحام هرزه نامه های روابط عمومی»، در نیویورک تایمز توضیح داده شد. در این یادداشت استفاده از بانک های اطلاعاتی رسانه ای که برای آن هزینه ای پرداخت می شود، تقبیح شده است.


به عبارت دیگر، من تصمیم گرفتم تحقیقی شخصی در مورد فهرست رسانه ای ام انجام دهم و خبرنگارانی را که به عناوین مهم برای مشتریانم می پردازند، نگه داشته و مابقی را بلادرنگ حذف کنم.


من در نقش هیئت منصفه از مشتریان سوالات دشواری خواهم پرسید: چه چیز باعث می شود که فعالیتی دارای ارزش خبری باشد؟ آیا شما می توانید جزئیات مورد نیاز خبرنگاران را تامین کنید؟ آیا مشتریان شما (برای کسب و کارهای B2b) به شما اجازه می دهند که به طور کامل پروژه را با مقیاس های مشخص شرح دهید؟ آیا شما قول می دهید یک کپی از آنچه درخواست می شود، پاسخ ها یا ستون های زمان بندی تحویل دهید؟ آیا همه این ها درست خواهد بود؟


من به دستورالعمل های سردبیر توجه کرده و آنها را رعایت خواهم کرد، مطمئن شوید که مشتریان تفاوت میان «خود ترویجی» و روشنگری یا آموزش را درک می کنند.


من از خبرنگاران و سردبیران برای انتشار متون مورد نظر مشتریانم تشکر خواهم کرد- اما به آنها رشوه نمی دهم.


من 10 درصد از وقتم را به همکاری با یک سازمان طرفدار اجتماعی، که بدون در نظر داشتن سود به جامعه خدمت می کند، اختصاص خواهم داد. مانند گروه هایی که برای مبارزه با گرسنگی و سلامت بهتر کار می کنند.


من به تحصیل دانش در مورد پدیداری کانال های رسانه ای و بهترین استفاده از آنها برای بیان داستان های مشتریان ادامه می دهم.


من جویای ارتقاء دانشم از صنایع مشتریان برای یافتن قابلیت بهتر جهت ارائه بینش استراتژیک درباره روندها و مسائل کلیدی هستم.


موفقیت در روابط عمومی باقی می ماند و یا در روابط تحریریه و اعتماد عموم به کلمات منتشر شده سقوط می کند. به عنوان کارگزاران روابط عمومی، ما نه تنها پول می گیریم تا برنامه های مشتریان خود را به پیش ببریم، بلکه ما شرکای خبرنگاران نیز محسوب می شویم. بنابراین ملزم به اعمال اخلاقی هستیم تا آنجا که تعادلی ادامه دار چالش های مداوم در صنعت را در برگیرد.
سال نو مبارک!


منبع: http://www.mediapost.com/publications/article/214488/public-relations-resolutions-for-2014.html
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد