درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8083صفحه نخست » دوشنبه، 2 دی 1392 - 07:50
معرفی کتاب مرحوم تهرانیان در روزنامه الشرق الاوسط
  

مقدمه کتاب

شاید بتوان گفت تنها بیان تجربیات زیسته دکتر مجید تهرانیان که تلاش کرده است برای ارائه نظر و اثبات تئوری خود در خصوص تأثیر تمدن در همزیستی مسالمت‌آمیز بشر، گام در وادی سخت و طولانی دیدن، لمس کردن، شناختن و قضاوت کردن بگذارد، انتشار این کتاب را در زمانه‌ای که حتی اهل ادب و فرهنگ نیز به بلیه کم‌خوانی یا نخواندن مبتلا شده‌اند، توجیه می‌کند.


صحبت از تمدن در کشوری که خود را صاحب تمدنی قدیمی و تأثیرگذار در صحنه جهان می‌داند، به خودی خود آنقدر جذابیت دارد که سخنی جدید در این خصوص از زبان کسی که بخش مؤثری از حیات خود را صرف ارائه نظریه‌ای جدید و امیدبخش در حوزه تمدن و تمدن‌پژوهی کرده است، بتواند حرفی تازه و نو در این زمینه تلقی شود.


این اثر روان و خواندنی که با همت و تلاش و شایستگی مترجمان و ویراستار با دقت، وسواس و مراقبت حرفه‌ای تبدیل به ترجمه‌ای سلیس و جذاب شده است، برای خواننده ایرانی تحفه‌ای است که می‌تواند او را در مسیری که سمت و سوی امید و خوشبینی به آینده فرا رو دارد، هدایت کند و ضمن بیان دلایل متقن و مستند از اثبات این نظریه، با منطقی آسان و قابل فهم برای عامه مردم، جهانی نو در اندیشه انسان زخم خورده از جهان پیرامون خود بیافریند.


انتشار این کتاب از سوی انتشارات سیمای شرق قدمی کوچک در قدرشناسی از یک چهره ایرانی فعال در زمینه صلح‌شناسی جهانی، ارتباطات و اقتصاد سیاسی توسعه است که بخش قابل توجهی از سرمایه عمر خود را در زمینه تدریس و تحقیق در عرصه ارتباطات توسعه و ارتباطات بین‌الملل مصروف داشته است.


تفسیر دکتر تهرانیان از تمدن به عنوان سفر بشریت به سمت صلح و عدالت رابطه و میانه‌ای وثیق و محکم با آموزه‌های دین مقدس اسلام دارد که نهایت تاریخ بشریت و حکومت را از آن صالحان و مستضعفان می‌داند.


اگر تمام پیام این کتاب تنها در همین یک جمله خلاصه شود که «اجتناب از جنگ و پرهیز از قضاوت‌های ناروا و پیشداوری در خصوص دیگر ملل و اقوام، کلید موفقیت تمدن‌های پیشرو برای نجات بشر است»، هدف آرمانی انتشار این اثر حاصل شده است.


تصور جهانی مملو از عدالت و صلح و به‌دور از جنگ و آشوب آنقدر زیبا و رؤیایی است که بار دیگر صمیمانه‌ترین درودهای قلبی خود را نثار اندیشه‌های مردان صلح‌اندیش و روشن ضمیر کنیم و با امید و آرزوی جهانی آکنده از صلح و دوستی این اثر ارزشمند را به همه مردان و زنانی تقدیم کنیم که قلب‌های مهربان آنان برای دوستی و صلح در گستره جهانی می‌تپد و هرگونه ارتباط و اندیشه‌ای را که منجر به آشوب و صحنه‌های ناپسند مانند ترور و خشونت می‌شود، مردود و غیرسازنده می‌دانند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد