درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 04:40   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8078صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 1 دی 1392 - 12:22
تشکیل دبیرخانه های دایمی مرکز اطلاع رسانی ارشاد در شش منطقه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دبیرخانه های دایمی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شش منطقه کشور تشکیل می شود.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دبیرخانه های دایمی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شش منطقه کشور تشکیل می شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایرنا، بابک دُربیگی صبح یکشنبه در حاشیه سفر به قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدف از تشکیل این دبیرخانه ها استفاده از هم افزایی نیروهای روابط عمومی و نیز استفاده از ارتباط آنها با بدنه اجتماع از جمله نهادهای مختلف جامعه در زمینه های گوناگون مذهبی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی است.
 
 وی گفت: یکی از اهداف مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد ارتباط قویتر با نهادها و مراکز مختلفی است که تاثیر روی مسایل فرهنگی کشور دارند.
 
 دربیگی افزود: از اینرو خود را متعهد کرده ایم که به مرور خدمت مراجع عظام و علمای حوزه علمیه برسیم و از رهنمودها و نقطه نظراتشان در مورد مسایل مختلف آگاه و بهره مند شویم و در سیاستگذاری ها و برنامه های مان از رهنمودهای شان استفاده کنیم.
 
 وی با بیان اینکه یک گسیختگی بین نهادهای مختلف این وزارتخانه احساس می کنیم، گفت: برای انجام سیاستگذاری های هماهنگ و یکسان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایجاد تعامل و همکاری میان آنان شورای مدیران روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشکیل داده ایم.
 
 مشاور وزیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین شورای سیاستگذاری مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور کارشناسان خبره حوزه روابط عمومی کشور تشکیل شده است.
 
 رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مسوولان روابط عمومی های بخش ها و نهادهای وابسته به این وزارتخانه صبح امروز با آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلیˈ از مراجع تقلید در قم دیدار و از دانشگاه مفید قم بازدید کردند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد