درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:55   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8061صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 30 آذر 1392 - 09:40
طی حکمی از سوی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی:
معاون فرهنگی و تبلیغات مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی منصوب شد
طی حکمی از سوی علیرضا جدایی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، حمید محمدی به سمت معاون فرهنگی و تبلیغات مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی منصوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این حکم آمده است : نظر به دانش، تخصصی و تجارب ارزشمند جناب عالی در عرصه های فرهنگی و با عنایت به تعهد و عملکرد روشن سال های متمادی فعالیت در حوزه روابط عمومی آموزش و پرورش در سطوح مختلف ضروری است، آموزه های وحیانی قرآن کریم و فرمایشات گهربار رسول مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) سرلوحه ی برنامه های فرهنگی و تبلیغی این مرکز گردد.
 
انتظار است با مدیریت ، برنامه ریزی و همت جنابعالی و همکاری کارشناسان گرامی آن معاونت و با مشاوره اهالی فضل، فرهنگ و هنر و صاحب نظران این حوزه، طیفی از اقدامات موثر فرهنگی را همراه با ظرافت طبع و لطافت روح به منصه اجرا بنشانید. 
 
لازم است، دستاوردهای عظیم آموزش و پرورش با تبلیغات موثر اقناعی، مدبرانه و حرفه ایی اطلاع رسانی گردد و برنامه های فرهنگی خاص برای فرهنگیان والامقام تدارک شود. هم چنین برنامه ریزی و اجرای دقیق و به موقع برنامه ها و مراسم وزارت متبوع و بزرگداشت شعائر اسلامی در فعالیت های مذهب و تکریم فعالیت های ملی و مستند سازی فعالیت های وسیع آموزش و پرورش در حوزه های مختلف مورد انتظار است.
 
توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله تحت عنایات حضرت حق ودرراستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و سیاست های نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون مداری و اعتدال گرایی دولت  تدبیر و امید از خداوند متعال خواهانم .
 
امید است این فرصتی که در اختیارتان قرار گرفته موجبات تقرب در پیشگاه خداوند و تعزز در نزد بندگان خدا را برایتان فراهم آورد. 
 
گفتنی است ؛ حمیدمحمدی دانشجوی فوق لیسانس علوم ارتباطات با 24 سال سابقه  ، مسئول امورفرهنگی امورتربیتی آموزش وپرورش منطقه 9 تهران، کارشناس مسئول تبلیغات ومراسم روابط عمومی به مدت 13سال ، رئیس گروه خدمات فرهنگی اداره کل روابط عمومی ، نماینده روابط عمومی درشورای پژوهش وزارت آموزش وپرورش باابلاغ وزیر وقت ، سرپرست مرکزآفرینشهای فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ، مدیربازرگانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ومعاون مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی موسسه عالی پژوهش وبرنامه ریزی ریاست جمهوری را در کارنامه خود دارد .

 

منبع: پانا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد