درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:07   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8048صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 30 آذر 1392 - 07:49
مدیر کل روابط عمومی کمیته امداد: مدیران به جایگاه علمی و تخصصی روابط عمومی ها اهمیت دهند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر ارتقاء جایگاه روابط عمومیها،گفت: برای تحقق این امر نیاز است مدیران به جایگاه علمی و تخصصی روابط عمومی ها اهمیت دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر ارتقاء جایگاه روابط عمومیها،گفت: برای تحقق این امر نیاز است مدیران به جایگاه علمی و تخصصی روابط عمومی ها اهمیت دهند.


به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، عباس دارائی در گردهمایی مدیران کمیته امداد استان خراسان رضوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان دستگاه،مردم و کارکنان است که در استحکام و تقویت این پل هر چه بیشتر تلاش کنیم،گفت:این امر باید مورد توجه تمامی مدیران یک مجموعه واقع شود که با یک مثلثی از دستگاه،مردم و کارکنان مواجه هستند، مخاطب شناسی در امر ارتباطات،قدرت اقناعی و تکیه بر افکار عمومی باید مورد توجه تمامی مدیران یک مجموعه در امر اطلاع رسانی باشد.


وی انگیزه،علم و فناوری ارتباطات و برنامه ریزی دقیق و مشخص را سه عنصر مهم در ارتباطات عنوان کرد و افزود: اقناع،ترغیب،تفاهم و جلب مشارکت های عمومی با بهره برداری از تمام ظرفیت های درون و برون سازمانی کار اصلی روابط عمومی است که بر این اساس نقش روابط عمومی برای تصمیم سازی و تصمیم گیری در سازمان پررنگ می شود.


وی با تاکید بر نهادینه شدن مدیریت ارتباطات و مهندسی عوامل انسانی در این نهاد، ادامه داد:بر این اساس طراحی نظام های جامع ارتباطی ضرورت پیدا می کند ،چرا که در امداد بیش از هر چیز با عامل انسانی سر و کار داریم و به علت نقش این عامل در نظام جامع ارتباطی،در زمینه ارتباطات سهم بالایی به خود اختصاص می دهد.


وی در ادامه با اشاره به روابط عمومی هوشمند،ادامه داد: چنانچه روابط عمومی هوشمند را مجموعه ای از اقدامات و تلاش های آگاهانه،سنجیده و برنامه ریزی شده برای کسب تفاهم،جلب مشارکت و اعتماد بین یک سازمان و مخاطبان آن بدانیم؛بنابر این وجود ساختار تشکیلاتی و واحد ی با عنوان روابط عمومی برای تدوین و اجرای یک راهبرد ارتباطی و تبلیغاتی واحد و یکدست در تمامی ادارات و واحدهای تابعه سازمان ضرورتی انکارناپذیر خواهد بود که بر این اساس تمامی مدیران یک مجموعه با مهندسی پیام و آگاهی نسبت به فرآیند تبلیغ،اطلاع رسانی درست و شفاف می توانند ساز و کارها و ابزارهای ارتباطی با توجه به اهداف و رسالت ها و راهبردهای کلان این نهاد را به کار گیرند تا منجر به ایجاد مشارکت، تفاهم و جلب رضایت جامعه مخاطب این نهاد از جمله:مددجویان،خیران و نیکوکاران و کارکنان و امدادگران،مسئولان عالی رتبه نظام،علما و روحانیون و... شود.

عضو شورای معاونان کمیته امداد امام (ره) بر کاهش فاصله میان انتشار اطلاعات و انتقال به ذهن مخاطب،افزایش تاثیرگذاری و اقناع پس از انتقال اطلاعات به ذهن مخاطب و تغییر رفتار مخاطبان با توجه به نوع نگرش و فرهنگ آنان تاکید کرد و گفت:طراحی مهندسی تبلیغ واطلاع رسانی و طراحی راهبردهای ارتباطی در تحقق این موارد نقش بسزایی خواهد داشت.


دارائی با بیان اینکه راهبردهای ارتباطی در این نهاد باید در راستای ماموریتها و اهداف مربوطه این مجموعه تبیین شود،اظهار کرد: تثبیت جایگاه و نقش ویژه روابط عمومی در سازمان،بررسی و شناسایی مسائل ارتباطی سازمان ار جمله: بررسی وضعیت موجود،نخبگان،افکارسنجی و پیمایش افکار و مسئله یابی و برنامه


ریزی کاربردی روابط عمومی و تدوین برنامه ارتباطی راهبردی،ارتباط با مخاطبان و اجرای برنامه روابط عمومی،ارزیابی اثربخشی برنامه ارتباطی از جمله برنامه های ارتباطی و تبلیغاتی اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد است.


مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در گذشته کمیته امداد صرفا به طرح صدقات شناخته شده است،گفت:این در حالی است که با توجه به بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و اجرای شیوه های متنوع و متعدد تبلیغی و اطلاع رسانی صحیح در طی سه سال گذشته، این نهاد اکنون با عنوان متولی سلامت و توانمندسازی فکری و اقتصادی افراد نیازمند در جامعه شناخته شده است.


وی با تاکید بر جایگاه درست ارتباطی در این نهاد با توجه به استمرار فعالیت های کمیته امداد امام(ره)،خاطر نشان کرد: مدیران نباید سلیقه ای در دوران مدیریتشان عمل کنند؛ بلکه با ایجاد ساختار مناسب در هر حوزه نسبت به تثبیت آن جایگاه عمل کنند؛در حوزه روابط عمومی نیز طی سه سال گذشته، ساختار جدید سازمانی، انسانی و برنامه ای شکل گرفته است و نیاز به تقویت و استحکام این ساختار همچنان نیز وجود دارد.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد