درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8004صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 27 آذر 1392 - 15:10
یکپارچگی را فراشمول سازیم
سیدعباس موسوی مدیر روابط عمومی شرکت شیر پگاه تهران - چنین به نظر می رسد دست اندرکاران روابط عمومی کشور با یکپارچه سازی مجموعه فعالیت های خود اگرچه به نقطه مطلوبی خواهند رسید اما بدون شک با وجود مخاطبان مشترکی که دیدگاه ها و نگرش آن ها متاثر از پیام ها و محتوای تولید شده روابط عمومی هاست، بهتر می توان با یکپارچه سازی و هماهنگ سازی فعالیت ها توسط روابط عمومی های مختلف به محقق ساختن اهداف مشترک پرداخت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در روند فعالیت های روابط عمومی های نهادها و سازمان های مختلف کشور، شاهد قرابت ها و اهداف مشترکی هستیم که منبعث از روح و ماهیت ذاتی نهاد روابط عمومی است. همه ما در اجرا و تحقق برنامه های روابط عمومی خود، از اصول ثابت و لایتغیری پیروی می کنیم که همان خدمت به انسان و دستیابی به نقطه اوج هنر روابط عمومی یعنی تفاهم. ایجاد وحدت نظر و اندیشه میان سازمان خود و مخاطبان است. برقراری ارتباطی که هدف از آن رفع نیازهای مخاطب و در کنار آن، مرتفع ساختن نیازهای سازمان است. مخاطبانی که هر جامعه ای ممکن است در یک لحظه واحد و یا در توالی ایام و زمان های مختلف یا سازمان های فعال جامعه در مواجهه ای دایمی قرار داشته باشند.

 

به عبارتی چنین می توان متصور شد که دستگاه ها و سازمان های خدمت رسان در عرصه های مختلف دارای مخاطبان مشترکی هستند که در تعامل و ارتباطی دوسویه از یکدیگر منتفع می شوند. اگر با رویکردی فراشمول و در حرکتی یکپارچه که با تعالی گری روابط عمومی های سازمان ها محقق می شود، بتوان نقاط مشترک و اهداف مرتبط با یکدیگر را مکشوف سازیم به طور قطع و یقین، حصول به نتایج درخشان قابل دسترس خواهد شد.

 

چنین به نظر می رسد دست اندرکاران روابط عمومی کشور با یکپارچه سازی مجموعه فعالیت های خود اگرچه به نقطه مطلوبی خواهند رسید اما بدون شک با وجود مخاطبان مشترکی که دیدگاه ها و نگرش آن ها متاثر از پیام ها و محتوای تولید شده روابط عمومی هاست، بهتر می توان با یکپارچه سازی و هماهنگ سازی فعالیت ها توسط روابط عمومی های مختلف به محقق ساختن اهداف مشترک پرداخت.


این موضوع به ویژه برای سازمان هایی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند قابلیت تعمیم و گسترش است و اجرایی شدن آن به یکپارچه سازی و تعامل فراشمولی نهادهای ذیربط، وابستگی تام دارد. در نگاه اول شاید مسیر حرکت هر سازمان متفاوت به نظر رسد اما با تشریک مساعی و هم افزایی توانمندی ها و در نظر گرفتن یک جامعه هدف واحد و تولید و ارسال پیام های مشترکی که حاوی موارد مورد نظر چند سازمان باشند، شاهد اثرگذاری عمیق در رفتار و کنش و واکنش مخاطبان مشترک مان خواهیم بود.

 

بنابراین برای مخاطبانی که یکپارچگی آن ها برای دریافت پیام ها بنا به اقتضائات جامعه از قبل تعریف شده است ما نیز نیازمند تعریف جامعی از روابط عمومی های یکپارچه هستیم. این گونه می توان امیدوار بود که با رهایی و خروج از حرکت های جزیره ای، وصل دریای پرخیر و برکت و یکپارچه روابط عمومی هایی شد که سلامت، نشاط، شادابی و طراوت مردمان جامعه خویش را سرلوحه برنامه ها و اهداف سازمانی خود قرار داده اند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد