درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8002صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 27 آذر 1392 - 14:54
مطالعات نشان می دهد؛ تاثیر فیسبوک بر عبور از بحران سازمان
سایت های شبکه های اجتماعی در سال های اخیر به شکل بی بدیلی محبوب شده اند. با رتبه جدید فیسبوک به عنوان سومین سایت محبوب در امریکا، تعداد زیادی از افراد امروزه وقت خود را صرف حضور در آن می کنند. این حقیقت امکان بهره مندی متخصصان روابط عمومی را در فضایی اینچنین متعامل فراهم می کند. در حال حاضر، تحقیقات محققان دانشگاه روزنامه نگاری میسوری نشان داده است که ارسال اطلاعات روابط عمومی در فیسبوک، در بحران می تواند تصویر کلی سازمان را در این شرایط بهبود بخشد.
  

 

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  متخصصان روابط عمومی می توانند دیدگاه عموم را با بهره گیری از فیسبوک در طول رویداد بهبود بخشند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، به نقل از کلمبیا میسوری، سایت های شبکه های اجتماعی در سال های اخیر به شکل بی بدیلی محبوب شده اند. با رتبه جدید فیسبوک به عنوان سومین سایت محبوب در ایالات متحده امریکا، تعداد زیادی از افراد امروزه وقت خود را صرف حضور در آن می کنند. این حقیقت امکان بهره مندی متخصصان روابط عمومی را در فضایی اینچنین متعامل فراهم می کند. در حال حاضر، تحقیقات محققان دانشگاه روزنامه نگاری میسوری نشان داده است که ارسال اطلاعات روابط عمومی در فیسبوک، در بحران می تواند تصویر کلی سازمان را در این شرایط بهبود بخشد.


سیون هنگ، کاندید دکترای دانشگاه خبرنگاری ام. یو، با همکاری نویسنده بوکیونگ کیم، پروفسور در دانشگاه روان، دانشجوی سابق دکترا در ام. یو.، دو دانشگاه ساختگی ایجاد کردند و به شرکت کنندگان داستان های جدید در باره بحران هایی را که هر دانشگاه در حال تجربه آن است می دهند. پس از آن شرکت کنندگان داستان های خبری را می خوانند و او دیدگاه های آنها را درباره هر دانشگاه و اینکه هرکدام از آنها در مورد آن چه فکر می کنند، مورد مطالعه قرار می دهد. او سپس نشان داد که شرکت کنندگان در یادداشت های دانشگاه در فیسبوک که اطلاعات و پیام های مضاعفی را در مورد دانشگاه ها ارائه دادند. هنگ آنگاه دیدگاه های شرکت کنندگان را برای بار دوم اندازه گیری کرد و دریافت که پست هایی که در فیسبوک دنبال شده اند، دربردارنده نگرش به مراتب مثبت تری نسبت به شرکت کنندگانی بود که هنوز پست های فیسبوک را مطالعه نکرده بودند. او همچنین دریافت که احساس بحران پس از پست های فیسبوک از شدت کمتری برخوردار بود. هنگ معتقد است این یافته ها تاثیر مثبت فیسبوک را در تلاش های مدیریت بحران نشان می دهند.


هنگ گفت: «بسیاری از مطالعات قبلی نیشان داده اند که مدیریت بحران برای سازمان از اهمیت بسزایی برخوردار است.» این مطالعه نشان می دهد که فیسبوک می تواند به عنوان یک ابزار ارزشمند برا حرفه روابط عمومی در هنگام کار برای حل یا کاهش شدت بحران به کار رود.


از آنجا که فیسبوک برای کاربرانش بسیار خصوصی است، پیام های مدیریت بحران در صورتی که خردمندانه تهیه شده باشند، می تواند بسیار موثر باشد.


هنگ همچنین نشان داد که یادداشت های فیسبوک با سبک روایتی که دارند، موثرتر از قالب های غیر روایتی آن هستند. سبک روایت سبک تاریخی است و تمرکز بیشتر بر داستان سرایی است تا فهرست کردن واقعیات.


هنگ گفت: « این نشان می دهد که آثار سبک روایتگرانه در بیانیه های سازمان در طول بحران، باعث درک بیشتر پیام می شود و در واقع نشان دهنده توان بالای این سبک نگارش برای تعامل بیشتر و جلب اعتماد، رضایت و تعهد به مخاطب است.» وی افزود: «این عمل برای حرفه روابط عمومی بسیار مهم است چراکه مخاطبانی که سازمان تلاش صادقانه خود را برای ارائه اطلاعات به موقع و دقیق در طول بحران به آنها می کند، نه تنها نگرش بهتری نسبت به سازمان پیدا می کنند، بلکه مسئولیت سازمان را در شرایط بحرانی کاهش می دهند.»
این مطالعه در سال 2013، در کنفرانس انجمن ارتباطات بین المللی لندن ارائه شد.


منبع: http://munews.missouri.edu
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد