درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7996صفحه نخست » چهارشنبه، 27 آذر 1392 - 13:07
دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته فردا گشایش می یابد
دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته فردا 28 آذر با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،وزارت صنعت و معدن و تجارت ، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولان انجمن ها و اتحادیه های مربوطه ،در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این نمایشگاه بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 8 کشور جهان ، حضور و مشارکت دارند.

در دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته ایران ، کشورهای چین، ژاپن، هند، اسپانیا، آلمان ، کانادا ، آفریقای جنوبی و ترکیه حضور دارند و نوین ترین و جدیدترین تجهیزات ، تولیدات و خدمات خودشان را ارائه و  عرضه کرده اند .

معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی ، حمایت از صنعت تبلیغات ، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاههای اقتصادی،آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی ، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازار یابی و تبلیغات،آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا ،انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی؛ مهمترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است.

بی شک دردنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی درعرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و بنگاههای اقتصادئی می توانند در گود رقابت باقی بمانند که بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی را برای خود  داشته باشند و بی‌تردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی است ، لذا برگزاری چنین نمایشگاههای می تواند از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

در این نمایشگاه انواع تبلیغات محیطی،محاطی،دیجیتالی و رایانه ای،تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی ، آژانس ها ، مـشاورین و مجریان تبلیغاتی ، رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری ، نوشتاری و گفتاری) ، فن آوری اطلاعات ، علائم تبلیغاتی ، تبلیغ مشهورترین محصولات ، خدمات و نشانه های تجاری و فرهنگی ، تبلیغات کالاهای صادراتی ، برندهای تجاری و تبلیغاتی ، روابط عمومی ها ، سازمان ها و مراکز اطلاع رسانی ، فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار ، تکنیک های بازاریابی و پیشبـرد فروش ، ارتقا فـروش ، سمپلـینگ ، چـاپ و خدمات دیجیتالی ، ماشین های چاپ الکترونیکی ، تجهیزات و مواد اولیه ، طراحی بسته بندی ، طراحی و ایده پردازی ، تکنولوژی نور پردازی و چراغ های تبلیغاتی ، صـنایع و تجهیزات نمایشگاهی و تبلیغاتی ، معماری داخلی فروشگاه ها ، هدایای تبلیغاتی ، هدایای تجاری ، رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات ، ماشین آلات لیزری ، تجهیزات و خدمات صوتی ، تصویری ، سینمایی و عکاسی و ماشین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه ارائه می شود. 

برگزاری همایش مبانی تحقیقات بازاریابی، برگزاری سه کارگاه آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش از جمله برنامه های جانبی دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است . 

دهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات،‌ بازاریابی و صنایع وابسته تا  یکم دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد