درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 13:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7983صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 آذر 1392 - 05:37
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در دولت‌های نهم و دهم؛ سرپرست روابط عمومی شورای‌عالی فضای مجازی شد.
سیدمحمد حسین‌پور، سرپرست روابط عمومی شورای‌عالی فضای مجازی شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیدمحمد حسین‌پور، مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات در دولت‌های نهم و دهم، سرپرست روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی شد.

وی از ابتدای دولت نهم وارد وزارت ارتباطات شد و در دو سال اول به عنوان رییس دفتر وزیر وقت، محمد سلیمانی و در شش سال پس از آن به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارتخانه در زمان محمد سلیمانی، رضا تقی پور، علی نیکزاد و محمدحسن نامی، در این وزارتخانه مشغول به کار بوده است.

این دوران به سبب بازتعریف غلط از مفهوم رسانه و دسته‌بندی سیاسی و سلیقه‌ای رسانه‌ها به خودی و غیرخودی، پرچالش‌ترین تجربه رسانه‌ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به ارمغان آورد.

براساس این گزارش، وی خردادماه امسال، همزمان با آخرین روزهای دولت دهم و پس از اوج‌گیری رقابت‌های انتخاباتی، در گفتگویی اعلام کرد که شخص وزیر وقت ارتباطات، پس از مقاومت بسیار زیاد، با درخواست استعفای او موافقت کرده است.

پیش از این و در زمان فعالیت مهدی اخوان بهابادی بعنوان دبیر شورای‌عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، محسن مروجی، مسوولیت روابط عمومی عالی‌ترین دستگاه متولی سیاستگذاری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را بر عهده داشت که با انتصاب دکتر واعظی بعنوان سرپرست این شورا و مرکز، از سوی حسن روحانی، شانزدهم مهرماه سال جاری، اعلام شد طی حکمی از سوی محمدحسن انتظاری، مشاور عالی وقت سرپرست مرکز ملی و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مهندس مجید کاظمی‌نژاد به سمت «مدیر روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی» منصوب شده است.

 

منبع: دانا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد