درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:42   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7983صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 آذر 1392 - 10:07
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در دولت‌های نهم و دهم؛ سرپرست روابط عمومی شورای‌عالی فضای مجازی شد.
سیدمحمد حسین‌پور، سرپرست روابط عمومی شورای‌عالی فضای مجازی شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیدمحمد حسین‌پور، مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات در دولت‌های نهم و دهم، سرپرست روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی شد.

وی از ابتدای دولت نهم وارد وزارت ارتباطات شد و در دو سال اول به عنوان رییس دفتر وزیر وقت، محمد سلیمانی و در شش سال پس از آن به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارتخانه در زمان محمد سلیمانی، رضا تقی پور، علی نیکزاد و محمدحسن نامی، در این وزارتخانه مشغول به کار بوده است.

این دوران به سبب بازتعریف غلط از مفهوم رسانه و دسته‌بندی سیاسی و سلیقه‌ای رسانه‌ها به خودی و غیرخودی، پرچالش‌ترین تجربه رسانه‌ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به ارمغان آورد.

براساس این گزارش، وی خردادماه امسال، همزمان با آخرین روزهای دولت دهم و پس از اوج‌گیری رقابت‌های انتخاباتی، در گفتگویی اعلام کرد که شخص وزیر وقت ارتباطات، پس از مقاومت بسیار زیاد، با درخواست استعفای او موافقت کرده است.

پیش از این و در زمان فعالیت مهدی اخوان بهابادی بعنوان دبیر شورای‌عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، محسن مروجی، مسوولیت روابط عمومی عالی‌ترین دستگاه متولی سیاستگذاری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را بر عهده داشت که با انتصاب دکتر واعظی بعنوان سرپرست این شورا و مرکز، از سوی حسن روحانی، شانزدهم مهرماه سال جاری، اعلام شد طی حکمی از سوی محمدحسن انتظاری، مشاور عالی وقت سرپرست مرکز ملی و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مهندس مجید کاظمی‌نژاد به سمت «مدیر روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی» منصوب شده است.

 

منبع: دانا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد