درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7957صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 25 آذر 1392 - 07:09
انتشارات بازاریابی منتشر کرد: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتشارات بازاریابی منتشر کرد: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتشارات بازاریابی منتشر کرد: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان


چهل‌و‌دومین کتاب از مجموعه کتابهای انتشارات بازاریابی با عنوان توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان چاپ و منتشر شد.
توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان حاصل گفت‌و‌گوهای مستقیم و مصاحبه با 26 تن از بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان است نظیر فیلیپ کاتلر، دیوید آکر، آل ریس، جک تروت، مایکل سولومون، جرالد‌زالتمن، کارلاناگل، فیلیپ هریس، پیتر استیدل، لئون زوراویکی، بروس نیومن، هنری مینتزبرگ، گری همل و... که هر یک سرآمد نخبگان بازاریابی و تبلیغات جهان هستند.


توسعه مهندسی بازار نشریه‌ای است در حوزه‌ی بازاریابی کاربردی که از سال 1386 تاکنون به صورت منظم در طول هفت سال چاپ و منتشر می‌شود. ویژگی این نشریه، ارتباط مستقیم با صاحبنظران برجسته‌ی جهان است در حوزه‌های متنوع بازاریابی، بازاریابی سیاسی، بازاریابی انتخاباتی، و آینده‌پژوهی.


حاصل این گفت‌و‌گوها با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در طول هفت سال، گنجینه‌ای است گرانبها از دیدگاههای تازه و پاسخ مستقیم بزرگان به پرسشهایی که از ایران و از سوی نشریه توسعه مهندسی بازار تقدیم شد. لطف این گفت‌و‌گوها در آن است که بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در قالبی نرم و سهل، راهکارهای کاربردی بازاریابی و تبلیغات را عنوان کرده‌اند. گفتنی آنکه پرسشهای کاملاً خاص درباره‌ی از ایران چه می‌دانید ،و نظرشان درباره عنوان نشریه توسعه مهندسی بازار نیز از بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان نیز شده است که این بزرگان پاسخ داده‌اند.


پیشگفتار این کتاب را پرویز درگی، مدرس دانشگاه- مشاور و محقق بازاریابی نوشته‌اند که صاحب‌امتیازی و مدیر مسئولی نشریه توسعه مهندسی بازار را بر عهده دارند. کتاب حاصل کار گروهی است از احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید، رضا حسن‌زاده جوانیان، مرتضی امیرعباسی.


کتاب توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در 344 صفحه به قیمت 18 هزار تومان قابل خریداری از فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی اینترنتی www.marketingshop.ir است. با شماره تلفنهای 66408251 021 و 66408271 021 نیز تماس بگیرید.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد