شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتشارات بازاریابی منتشر کرد: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان
چهلودومین کتاب از مجموعه کتابهای انتشارات بازاریابی با عنوان توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان چاپ و منتشر شد.
توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان حاصل گفتوگوهای مستقیم و مصاحبه با 26 تن از بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان است نظیر فیلیپ کاتلر، دیوید آکر، آل ریس، جک تروت، مایکل سولومون، جرالدزالتمن، کارلاناگل، فیلیپ هریس، پیتر استیدل، لئون زوراویکی، بروس نیومن، هنری مینتزبرگ، گری همل و... که هر یک سرآمد نخبگان بازاریابی و تبلیغات جهان هستند.
توسعه مهندسی بازار نشریهای است در حوزهی بازاریابی کاربردی که از سال 1386 تاکنون به صورت منظم در طول هفت سال چاپ و منتشر میشود. ویژگی این نشریه، ارتباط مستقیم با صاحبنظران برجستهی جهان است در حوزههای متنوع بازاریابی، بازاریابی سیاسی، بازاریابی انتخاباتی، و آیندهپژوهی.
حاصل این گفتوگوها با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در طول هفت سال، گنجینهای است گرانبها از دیدگاههای تازه و پاسخ مستقیم بزرگان به پرسشهایی که از ایران و از سوی نشریه توسعه مهندسی بازار تقدیم شد. لطف این گفتوگوها در آن است که بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در قالبی نرم و سهل، راهکارهای کاربردی بازاریابی و تبلیغات را عنوان کردهاند. گفتنی آنکه پرسشهای کاملاً خاص دربارهی از ایران چه میدانید ،و نظرشان درباره عنوان نشریه توسعه مهندسی بازار نیز از بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان نیز شده است که این بزرگان پاسخ دادهاند.
پیشگفتار این کتاب را پرویز درگی، مدرس دانشگاه- مشاور و محقق بازاریابی نوشتهاند که صاحبامتیازی و مدیر مسئولی نشریه توسعه مهندسی بازار را بر عهده دارند. کتاب حاصل کار گروهی است از احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید، رضا حسنزاده جوانیان، مرتضی امیرعباسی.
کتاب توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در 344 صفحه به قیمت 18 هزار تومان قابل خریداری از فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی اینترنتی www.marketingshop.ir است. با شماره تلفنهای 66408251 021 و 66408271 021 نیز تماس بگیرید.
|