درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 04:05   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7933صفحه نخست » یکشنبه، 24 آذر 1392 - 08:27
چطور سرویس‌های ویدیوی آنلاین ابزارهای موبایل را فتح کردند
انقلاب ویدیویی روی تلفن همراه
در حالی که کامپیوترهای شخصی رومیزی به تدریج کنار گذاشته می‌شوند، کاربران سعی دارند با استفاده از ابزارهای قابل حمل موبایلی مانند تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند خود را از محدودیت‌های نشستن پای میز کامپیوتر و نگاه کردن به صفحه مانیتور و کار با کیبورد و ماوس رها کنند. درست به همین دلیل هم هست که حالا تب تبلت و موبایل هوشمند در بازار بالا گرفته است و میزان نفوذ آنها در میان کاربران مختلف به سرعت افزایش پیدا می‌کند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با این اوصاف است که حالا کاربران اغلب امور روزمره خودشان را با استفاده از این ابزارهای موبایلی هوشمند و قابل حمل انجام می‌دهند. جدیدترین آمار و تحقیقات موسسه BI Intelligence در این مورد نشان می‌دهد که تماشای فایل‌های ویدیویی و فیلم از تلویزیون‌ها و کامپیوترهای شخصی به صفحه نمایش موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها منتقل شده است و بیشترین سهم تماشای فایل‌های ویدیویی به این ابزارهای موبایلی اختصاص دارد. صنعت تلویزیون‌های کابلی و شبکه‌های تلویزیونی اشتراکی که نیازمند پرداخت مبلغ اشتراک ماهانه هستند، ارایه‌کنندگان موسیقی، استودیوهای فعال در هالیوود، شرکت‌های بزرگ تکنولوژی و آگهی‌دهندگان بزرگ و مهم حالا این روند را تهدیدی جدی و بزرگ برای خودشان به حساب می‌آورند و به همین دلیل روند رشد تماشای فیلم و ویدیو را از طریق ابزارهای موبایلی با دقت دنبال می‌کنند. کارشناسان و تحلیلگران صنعت فیلم و ویدیو معتقدند که به دنبال رشد چشم‌گیر شبکه‌های پر سرعت انتقال اطلاعات 4G در کنار افزایش میزان استفاده از صفحه نمایش‌های HD و با کیفیت در ابزارهای موبایلی، تمایل کاربران به تماشای ویدیو از طریق تبلت و موبایل‌های هوشمند هم افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. به این ترتیب است که تماشای فیلم، فایل‌های ویدیویی و برنامه‌های تلویزیونی از طریق این ابزارهای موبایلی به یک لذت متفاوت و منحصر به فرد تبدیل شده است که اغلب کاربران ابزارهای موبایلی نمی‌خواهند خودشان را از آن محروم کنند. گزارش اخیر موسسه تحقیقاتی BI Intelligence در این مورد نشان می‌دهد که درست به همین دلیل هم هست که سرویس‌های پخش آنلاین ویدیو مانند Netflix، Vevo و YouTube حالا طرفداران بیشتری پیدا کرده و بازار آنها رونق گرفته است. به این ترتیب و با رشد استفاده از محتواهای ویدیویی روی موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها، توجه صنایع مختلفی به‌خصوص صنعت تبلیغات آنلاین به این موضوع حسابی جلب شده است و این ویدیوهای آنلاین به تدریج به رسانه‌های پر طرفدار و پر مخاطبی تبدیل خواهند شد که میزان تاثیرگذاری آنها را بیشتر می‌کند. بر اساس این گزارش، حدود 40 درصد از ترافیک وب سایت YouTube در حال حاضر از ابزارهای موبایلی می‌آید. این در حالی است که این رقم در سال گذشته میلادی برابر 25 درصد و دو سال گذشته تنها 6 درصد بوده است. همچنین این گزارش نشان می‌دهد که حدود 50 میلیون نفر در ایالات متحده آمریکا در حال حاضر در حال تماشای فایل‌های ویدیویی از طریق گوشی‌های موبایلشان هستند. به‌طور کلی 15 درصد از کل ساعت‌های مربوط به تماشای ویدیو در جهان مربوط به تماشای این محتوا از طریق تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند است. شبکه ویدیویی Machinima پر مخاطب‌ترین شبکه وب‌سایت YouTube است. این شبکه که روی بازی‌های کامپیوتری متمرکز شده است در حال حاضر 200 میلیون مخاطب در سرتاسر جهان دارد. این در حالی است که این تعداد در سال گذشته میلادی برابر 30 میلیون نفر بوده است. Netflix هم اولین بار با یک اپلیکیشن ابتدا روی آی‌پد آمد؛ اپلیکیشنی که تنها برای آی‌پد بود و نه موبایل‌های هوشمند. این گزارش اخیر نشان می‌دهد که 23 درصد از کل کاربران سرویس Netflix اعلام کرده‌اند که آن را روی موبایل‌های هوشمند تماشا می‌کنند و 15 درصد آنها به این سرویس از طریق آی‌پد خودشان دسترسی دارند. جالب است بدانید که بر اساس آمار منتشر شده از سوی این موسسه تحقیقاتی، یک سوم کل ترافیک اینترنت پر سرعت خانگی در آمریکا به تماشای ویدیوها از طریق Netflix اختصاص دارد. اپلیکیشن موسیقی و ویدیویی Vevo روی موبایل‌ها و تلویزیون‌های هوشمند امسال رشد 184 درصدی داشته است که نیمی از آن مربوط به موبایل‌ها است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد شماره 3089

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد