درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7932صفحه نخست » یکشنبه، 24 آذر 1392 - 08:21
شناسایی و تبیین مولفه های بهشت بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی
عرفانه راتق - چکیده: در تحقیق حاضر به شناسایی و تبیین مولفه های بازاریابی پرداخته شد.برای آشنایی بیشتر با مفاهیم به کار برده شده ، ابتدا تعریف مختصری بیان شد و سپس برای شناسایی و تبیین مولفه های بهشت بازاریابی از خبرگان خواسته شد تا نظرات خود را بیان دارند و با استفاده از روش دلفی فازی مورد سنجش قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتیجه به دست آمده نشان می دهد که تمامی شاخص ها به جز "توجه به همه شهروندان در یک جامعه متعالی " از اختلاف میانگین کمتر از 0.2 برخوردار هستند.

واژگان کلیدی : بهشت بازاریابی  ، مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت  ، روش دلفی فازی 

 

مقدمه:
یک دهه گذشته جز پر طلاطم ترین روزگار برای کشور های مختلف بوده است . تغییرات زیست محیطی از یک سو ، و بحران های مالی از سوی دیگر باعث شده توجه اکثریت بر شیوه زندگی انسانها متمرکز شود. زندگی که در آن به انسان صرفا موجودی مادی نگریسته نشود و ارزش های فطری و روحی آن نیز در نظر گرفته شود.
پیشرفت تکنولوژی به بروز تغییرات عظیم در مصرف کنندگان ، بازارها و بازاریابی در طول قرن گذشته منجر شده است.امروزه شرکت ها باید با مصرف کنندگان خود همکاری و مشارکت نمایند . مشارکت زمانی آغاز می گردد که مدیران بازاریابی به پیام مصرف کنندگان گوش فراهم می دهند تا ذهنیت آنان را درک نموده ، به بینشی در خصوص ظرفیت بازار دست یابند (کاتلر ، 1390).
تا پیش از دهه پنجاه میلادی دیدگاههای سنتی بر دانش بازاریابی حاکم بوده و قواعد بازاریابی با نگاه از درون سازمانها به بیرون تعریف و تعیین می شد؛ تفکر غالب در آن زمان تفکر تولید و فروش بود ؛ مسوولیت واحد بازاریابی فروش هر چیزی بود که شرکت می توانست تولید کند و واحدهای کسب و کار با انحصار اطلاعاتی و سیاست تولید انبوه و با توسل به حاکمیت بر بازارها به افزایش فروش و سودآوری شرکت می اندیشیدند ( نایب زاده ، 1389)
در این تحقیق محقق تلاش می نماید نگرشی را مطرح نماید که به نیازهای انسانی احترام را گذاشته و عوامل موثر بر آن را شناسایی و تاثیر آن را بر مصرف کننده و سازمان را مشخص سازد.

دانلود کامل مقاله

 

منبع: TMBA

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد