درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7931صفحه نخست » یکشنبه، 24 آذر 1392 - 08:54
بررسی اثرات فردی و سازمانی مسئولیت اجتماعی شرکت ها
مهین میرجلیلی - چکیده: مسئولیت اجتماعی سازمان ها مسئله جدی و مورد توجه شرکت ها در سالهای اخیر بوده و نیز یکی از رکن های اصلی و دلیل پیشرفت سارمانها بوده است.که این مسئولیت ها برای آنها فواید دوجانبه ای در بر خواهد داشت به طوری که هم سازمان از عملکرد مسئولیت پذیر و منسجم خود بهره می برد و هم جامعه و افراد ذینفع برداشت مثبت تری از عملکرد و نقاط قوت سازمان خواهند داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هدف از پژوهش حاضر بررسی مفهومی اثرات فردی و سازمانی مسئولیت اجتماعی شرکت ها است.با استفاده از متغیرهای ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکتها به عنوان متغیر مستقل و اثرات فردی و سازمانی آنها به عنوان متغیر وابسته به مدل تحقیق شکل گرفته است. این تحقیق یک مطالعه مروری  بوده است.در این پژوهش تحقیقات مرتبط از سال 2000 تا سال 2013 را مورد بررسی قرار داده و به جای فرضیه اقدام به ارائه پیشنهاداتی برگرفته از روابط مورد آزمون در خصوص متغیرهای تحقیق کرده است.پژوهش حاضر می تواند در راستای نتایج حاصل از آن به دلیل ارائه اطلاعات مفید در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمانها برای محققان،دانشجویان و شرکتها ارزشمند باشد.


واژگان کلیدی: ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت ها، رفتارهای تاثیرگذار رو به بالا، فرایند تیمی، مرور دانش رقابتی

 

مقدمه
امروزه مسئولیت اجتماعی باعث شده شرکت ها وسازمان ها در این زمینه با هم به رقابت و تبلیغات بپردازند و همچنین جدیتر از دوره های گذشته مورد توجه سازمان ها و شرکت ها قرار گرفته است.
مسئولیت اجتماعی به مجموعه ای ازفعالیتها گفته می شود که سازمانها و شرکتها در سطح جامعه انجام می دهند تا در سطح جامعه مفید و موثر باشند. سازمانها در سطح جامعه دارای مسئولیتها واهداف بزرگی هستند. مسئولیت اجتماعی به سازمانها کمک می کند تا بتوانند در سطح جامعه دارای مقبولیت باشند و از مشکلات جامعه کم کرده وجامعه سالم وآرمانی داشته باشند. مسئولیت اجتماعی باعث بقا وحفظ سازمان می شود وحتی در مواردی باعث رشد و پیشرفت سازمان می شود. نقش مدیران دراین امر بسیار مهم و حیاتی است. مسئولیت اجتماعی همچنین باعث افزایش سودی و پیشرفت سازمانها می شود در واقع مسوولیت اجتماعی بیان کننده رابطه بین سازمان با جامعه است حال هرچه بتوان این رابطه را قویتر کرد می توان سازمانی بهتر وموفق داشت و همچنین می توان جامعه ای سالم وآرمانی به وجود آورد. هدف از پژوهش حاضر بررسی مفهومی اثرات فردی و سازمانی مسئولیت اجتماعی شرکت ها است.

دانلود کامل مقاله

 

منبع: TMBA

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد