درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7931صفحه نخست » یکشنبه، 24 آذر 1392 - 08:18
بررسی اثرات فردی و سازمانی مسئولیت اجتماعی شرکت ها
مهین میرجلیلی - چکیده: مسئولیت اجتماعی سازمان ها مسئله جدی و مورد توجه شرکت ها در سالهای اخیر بوده و نیز یکی از رکن های اصلی و دلیل پیشرفت سارمانها بوده است.که این مسئولیت ها برای آنها فواید دوجانبه ای در بر خواهد داشت به طوری که هم سازمان از عملکرد مسئولیت پذیر و منسجم خود بهره می برد و هم جامعه و افراد ذینفع برداشت مثبت تری از عملکرد و نقاط قوت سازمان خواهند داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هدف از پژوهش حاضر بررسی مفهومی اثرات فردی و سازمانی مسئولیت اجتماعی شرکت ها است.با استفاده از متغیرهای ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکتها به عنوان متغیر مستقل و اثرات فردی و سازمانی آنها به عنوان متغیر وابسته به مدل تحقیق شکل گرفته است. این تحقیق یک مطالعه مروری  بوده است.در این پژوهش تحقیقات مرتبط از سال 2000 تا سال 2013 را مورد بررسی قرار داده و به جای فرضیه اقدام به ارائه پیشنهاداتی برگرفته از روابط مورد آزمون در خصوص متغیرهای تحقیق کرده است.پژوهش حاضر می تواند در راستای نتایج حاصل از آن به دلیل ارائه اطلاعات مفید در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمانها برای محققان،دانشجویان و شرکتها ارزشمند باشد.


واژگان کلیدی: ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت ها، رفتارهای تاثیرگذار رو به بالا، فرایند تیمی، مرور دانش رقابتی

 

مقدمه
امروزه مسئولیت اجتماعی باعث شده شرکت ها وسازمان ها در این زمینه با هم به رقابت و تبلیغات بپردازند و همچنین جدیتر از دوره های گذشته مورد توجه سازمان ها و شرکت ها قرار گرفته است.
مسئولیت اجتماعی به مجموعه ای ازفعالیتها گفته می شود که سازمانها و شرکتها در سطح جامعه انجام می دهند تا در سطح جامعه مفید و موثر باشند. سازمانها در سطح جامعه دارای مسئولیتها واهداف بزرگی هستند. مسئولیت اجتماعی به سازمانها کمک می کند تا بتوانند در سطح جامعه دارای مقبولیت باشند و از مشکلات جامعه کم کرده وجامعه سالم وآرمانی داشته باشند. مسئولیت اجتماعی باعث بقا وحفظ سازمان می شود وحتی در مواردی باعث رشد و پیشرفت سازمان می شود. نقش مدیران دراین امر بسیار مهم و حیاتی است. مسئولیت اجتماعی همچنین باعث افزایش سودی و پیشرفت سازمانها می شود در واقع مسوولیت اجتماعی بیان کننده رابطه بین سازمان با جامعه است حال هرچه بتوان این رابطه را قویتر کرد می توان سازمانی بهتر وموفق داشت و همچنین می توان جامعه ای سالم وآرمانی به وجود آورد. هدف از پژوهش حاضر بررسی مفهومی اثرات فردی و سازمانی مسئولیت اجتماعی شرکت ها است.

دانلود کامل مقاله

 

منبع: TMBA

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد