درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7924صفحه نخست » یکشنبه، 24 آذر 1392 - 04:51
ارزیابی راهکارهای ارتقای همکاری در بخش های مربوط به تبلیغات حوزه سلامت
در جلسه مشترک مسئولان سازمان نظام پزشکی و مدیران دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی مطرح شد: بررسی راهکارهای ارتقای همکاری در بخش های مربوط به تبلیغات حوزه سلامت.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسؤولان سازمان نظام پزشکی و مدیران دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه مورخ 92/9/20  طی جلسه ای مشترک، راهکارهای ارتقای همکاری در بخش های مربوط به تبلیغات حوزه سلامت را مورد ارزیابی قرار دادند.

 

در این جلسه مشترک، راهکارهای مقابله با تبلیغات غیرقانونی در شبکه های فارسی زبان ماهواره ای و  همچنین رسانه های مکتوب بررسی شد و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با آنها مورد بررسی قرار گرفت.

 

همچنین در این جلسه  قوانین موجود مربوط به تبلیغات در حوزه سلامت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کارگروه های مشترکی با حضور کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بررسی بیشتر موضوع و ارائه راهکارها و ساز و کارهای مناسب برای ارتقای برنامه های موجود در این حوزه تشکیل شود و این کارگروه ها با بررسی و بازنگری در وضعیت موجود و ارائه پیشنهاد های راهگشا در این زمینه به تقویت بنیان های ساختاری و اجرایی در  حوزه  سلامت پرداخته و با   اطلاع رسانی در شبکه های مختلف رسانه ملی،رسانه های محیطی و مکتوب و آگهی نامه ها به اطلاع رسانی در این زمینه بپردازند.

 

همچنین مقرر شد با بررسی دقیق و بازبینی قوانین ، در زمینه اصلاح مقررات و وضع قوانین لازم برای کنترل بیشتر وضعیت آگهی های تبلیغاتی در این حوزه اقدامات اساسی صورت گیرد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد