درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 10:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7918صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 23 آذر 1392 - 14:15
محمد صفوی مدیر روابط عمومی اتاق ایران شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد صفوی با حکم رئیس پارلمان بخش خصوصی به عنوان مدیر روابط عمومی اتاق ایران منصوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد صفوی با حکم رئیس پارلمان بخش خصوصی به عنوان مدیر روابط عمومی اتاق ایران منصوب شد.
 
 محمد صفوی با سابقه ای 25 ساله در فعالیت های رسانه ای و روابط عمومی، تاکنون روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و چابهار، پست بانک و شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران را برعهده داشته است.
 گفتنی است در مراسم معارفه وی که با حضور مسوولان اتاق ایران و در واحد روابط عمومی برگزار شد، دکتر حسین نقره کار شیرازی دبیر کل اتاق ایران ضمن اشاره به بخشی از سوابق کاری محمد صفوی، تاکید کرد: «روابط عمومی‌ها نقش موثری در پیشبرد اهداف سازمانی دارند و این نقش، با توسعه ابزارهای اطلاع رسانی، روند رو به رشدی نیز دارد.»
 علی اکبر جاویدان قائم مقام دبیرکل اتاق ایران نیز با اشاره به توانمندی‌های رئیس جدید روابط عمومی این اتاق، بر ضرورت توسعه روابط دوستانه اتاق ایران و رسانه‌های گروهی تاکید کرد.
 
 پایگاه خبری صنایع نیوز با تبریک به آقای صفوی امیدوار است در این مسئولیت موفق وموید باشند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد