درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7909صفحه نخست » شنبه، 23 آذر 1392 - 10:19
محمدرضا عباسی لرکی
بررسی اثرات بازاریابی رابطه ای و تأثیر آن بروفاداری مشتریان شرکت بیمه عمرکارآفرین شهرستان امیدیه
چکیده : فرایند ایجاد حفظ وتوسعه روابط تجاری سودمند بامشتریان ودیگر ذینفعان بگونه ای که اهداف همه شرکا را برآورده سازد،را بازاریابی رابطه مند گویند و بهترین استرتژی حفظ مشتریان خود وایجادروابط می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هدف این مقاله رابطه علت معلول میان انواع بازاریابی رابطه ، کیفیت خدمات و کیفیت ارتباط و خدمات مشتری و نیازها مشتری به وفاداری مشتری است.نمونه آماری این تحقیق ازمشتریان بیمه کارآفرین می باشد وروش تحقیق پرسشنامه وروش تحلیل داده ها ازمدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است.نتایج نشان می دهد که دربیمه عمرکارآفرین امیدیه بازاریابی رابطه ای،تاثیر معناداری بر وفاداری مشتریان داشته است.

واژگان کلیدیبازاریابی رابطه ای ، کیفیت خدمات ، کیفیت رابطه ، وفاداری مشتری،قابلیت خدمات رسانی به مشتری

 

مقدمه :
امروزه شرکتها با اصول بازاریابی دریافته اند که عوامل تولید، فروش و کیفیت کالا اهمیت خود را داشته و همانند دامنه یک کوه می باشد و این مشتری و نیازهای آن است که در رأس قله قرارمی گیرد و شرایط و ارتباط و مطالعات ارتباطی بسیارحائز اهمیت است.خدمات امنیتی و مراکز تماس مستقیم نیازتعامل مکرر با مشتریان و نمایندگان خدمات مشتری در این مراکز نیاز به ارائه های مختلف خدمات پس از فروش با توجه به خواسته های مشتری است و همچنین ارتباط تنگاتنگ بازاریابی رابطه مند و تمایل به ایجاد ارتباط با مشتری جهت دستیابی به وفاداری مشتری و شناسایی نیازهای مشتری و بالا بردن کیفیت خدمات است.یکی از دلایل توجه به مشتریان وفادار، سودآوری بیشترو کاهش هزینه های بازاریابی است. به همین دلیل امروزه شرکت ها درجستجوی اطلاعات هستند که بتوانندمشتریان را نسبت به سازمان وفادارسازند.یکی ازاین موارد، نفوذ در رابطه مشتری با سازمان برای درک بهتر نیازها و ارایه محصولات و خدمات رضایت بخش به آنها می باشد
بیمه عمرنوعی ازبیمه است که شما می توانید با پرداخت مبلغی بصورت ماهیانه، سه ماه ، شش ماهه ، سالیانه و یا یکجا و مدت انتظاری ( بیش از 5 سال ) علاوه بردریافت سرمایه ای قابل توجه بعنوان اصل و سود از امتیازات زیادی برخوردارشوید. به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، درحال حاضر در دنیا اکثرمردم کشورهای توسعه یافته و یا درحال توسعه بیمه عمر استفاده کرده و از مزایای آن بهرمند می شونداما متأسفانه در کشورما درصد خیلی کمی از مردم با این نوع بیمه آشنایی دارند و استفاده می کنند
در مقاله حاضر بازاریابی رابطه مند با استفاده از روش دو بیسی متغیرهای اعتماد،تعهد، ارتباطات و مدیریت تعارض را به عنوان متغیرهای پیش بینی کننده وفاداری مشتری در بیمه عمرکارآفرین امیدیه مورد مطالعه قرارمی دهدوهمچنین بررسی تاثیر عواملی همچون کیفیت رابطه،کیفیت خدمات،قابلیت خدمات رسانی به مشتری وتوانایی تشخیص نیازمشتری با وفاداری مشتریان شرکت بیمه عمر رامورد بحث قرار می دهد

دانلود کامل مقاله

 

منبع: TMBA

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد