درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7908صفحه نخست » شنبه، 23 آذر 1392 - 10:03
بررسی مفهومی رابطۀ پیش‌نیازها و پیامدهای ارزش از نگاه مشتری در طی مراحل مختلف چرخۀ عمر ارتباط با مشتری
حمیده علم چی میبدی
  

چکیده : 
هدف از پژوهش حاضر بررسی مفهومی رابطۀ پیش نیازها و پیامدهای ارزش از نگاه مشتری در مراحل چرخۀ عمر رابطه است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با استفاده از متغیرهای کیفیت خدمات و جذابیت جایگزین‌ها به‌عنوان متغیر مستقل، و ارزش مقایسه‌ای مشتری به‌عنوان متغیر وابسته به دو متغیر مستقل کیفیت خدمات و جذابیت جایگزین‌ها و سپس به‌عنوان متغیری مستقل برای متغیرهای رضایت مشتری، وفاداری و قصد شکایت و در نهایت رضایت مشتری و قصد شکایت و وفاداری مشتری به‌عنوان متغیرهای وابسته، مدل تحقیق شکل گرفته است. این تحقیق یک مطالعه مروری بوده و بر اساس بررسی جامع تحقیقات انجام شده در گذشته مدلی مفهومی را در زمینۀ ارزش مقایسه‌ای از نگاه مشتری معرفی نموده است؛ در این پژوهش تحقیقات مرتبط از گذشته مورد بررسی قرار داده و به جای فرضیه اقدام به ارائه پیشنهاداتی بر گرفته از روابط مورد آزمون در خصوص متغیرهای تحقیق کرده است.
پژوهش حاضر می‌تواند در راستای نتایج حاصل از آن، به دلیل ارائۀ اطلاعات مفید در حوزۀ مدیریت ارتباط با مشتری برای محققان و ارائه دهندگان خدمات، ارزشمند باشد. همچنین در این مقاله به توضیح برخی مفاهیم نظری و مدیریتی می پردازیم.
    

واژگان کلیدی : کیفیت خدمات، ارزش مقایسه‌ای مشتری، جذابیت جایگزین، رضایت مشتری، چرخۀ عمر رابطه

 

مقدمه :
در دنیای رقابتی امروز که پارادایم بازاریابی، از محصول محوری به مشتری محوری در حال تکامل است؛ برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و شناخت نیازهای آنها بیش از پیش لازم و ضروری به نظر می‌رسد. امروزه علاوه بر جذب مشتری جدید ، نگهداری مشتریان قدیمی و تقویت وفاداری در آنها برای بقا و نیز حفظ و توسعه سازمان‌ها اهمیت بسیاری یافته است. سازمان‌ها با ارائه‌ی کالا و خدمات باکیفیت، می‌توانند اسباب افزایش ارزش مقایسه‌ای، رضایتمندی، وفاداری و تمایل به خرید مجدد مشتری را فراهم آورند و از مجرای آن به سهم بازار بیشتر و سود‌دهی دست یابند. در تحقیق پیش‌رو کیفیت خدمات و جذابیت جایگزین‌ها به‌عنوان پیش‌نیازها و رضایت مشتری، وفاداری و قصد شکایت مشتری به‌عنوان پیامدهای ارزش مقایسه‌ای از نگاه مشتری مورد بررسی قرار گرفته است . همچنین در این تحقیق کوشش شده تا مراحل رشد و تکامل ارتباط بین متقاضی و عرضه کننده که طی مراحل مختلف چرخۀ عمر ارتباط، یعنی مراحل اکتشاف ، گسترش، تعهد و انحلال در طول زمان بررسی شود.

 

منبع: TMBA

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد