درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 07:18   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7894صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 23 آذر 1392 - 08:51
نیاز روابط عمومی ها بر برنامه ریزی بلند مدت
رئیس سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران با تاکید بر داشتن برنامه هدفمند و افق بلندمدت برای اعتلای بیش از پیش روابط عمومی ها از مسئولان خواست تا در این خصوص اهتمام بیشتری ورزند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- غلامرضا شافعی در نشست مدیران و مسئولان روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش و جایگاه حائز اهمیت روابط عمومی ها در توسعه ساختار سازمانی دستگاهها تاکید کرد: همانطور که برای رسیدن به اهداف بلندمدت در بخش های گوناگون نیازمند تدوین برنامه مدون و چند ساله هستیم باید برای بسط و گسترش و ارتقای جایگاه روابط عمومی نیز از این قاعده پیروی کنیم .

وی در حال حاضر نقشی که روابط عمومی سازمانها بر عهده دارند را متناسب ظرفیتها و توانمندیهای آنها ندانست و تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم داشتن برنامه ریزی مدت دار و ارائه راهکارهای لازم موضوعی است که نباید به آن کم توجهی شود.
مهندس شافعی که در جمع مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها سخن می گفت بر حضور آنان به عنوان مسئولان تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی تاکید کرد و از آنان خواست تا کمبودها و اقدامات انجام شده دراین بخش از اقتصاد کشور را به خوبی نشان دهند.
وی  در ادامه نقش مسئولان استانی را موثر دانست و یادآور شد: دسترسی  و ارائه اطلاعات به روز ،  شفاف سازی در خصوص عملکرد سازمانی و تسریع در اطلاع رسانی از محورهایی است که باید به آن توجه ویژه داشت .
مدیرعامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران  همچنین خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در بخش صنعت، معدن و تجارت متناسب با اطلاع رسانی ها نیست و برای تزریق اعتمادبه نفس به فعالان اقتصادی دراین بخش و صنعتگران باید این امر بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بخش دیگری از  سخنان خود پرداختن به مقوله فناوریها ی نو را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز ارزش کالا بیشتر به محتوای تکنولوژی آنها بستگی دارد که متاسفانه ما در این زمینه عقب هستیم و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

 

منبع: سایپا نیوز

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد