درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7894صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 23 آذر 1392 - 08:15
نیاز روابط عمومی ها بر برنامه ریزی بلند مدت
رئیس سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران با تاکید بر داشتن برنامه هدفمند و افق بلندمدت برای اعتلای بیش از پیش روابط عمومی ها از مسئولان خواست تا در این خصوص اهتمام بیشتری ورزند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- غلامرضا شافعی در نشست مدیران و مسئولان روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش و جایگاه حائز اهمیت روابط عمومی ها در توسعه ساختار سازمانی دستگاهها تاکید کرد: همانطور که برای رسیدن به اهداف بلندمدت در بخش های گوناگون نیازمند تدوین برنامه مدون و چند ساله هستیم باید برای بسط و گسترش و ارتقای جایگاه روابط عمومی نیز از این قاعده پیروی کنیم .

وی در حال حاضر نقشی که روابط عمومی سازمانها بر عهده دارند را متناسب ظرفیتها و توانمندیهای آنها ندانست و تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم داشتن برنامه ریزی مدت دار و ارائه راهکارهای لازم موضوعی است که نباید به آن کم توجهی شود.
مهندس شافعی که در جمع مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها سخن می گفت بر حضور آنان به عنوان مسئولان تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی تاکید کرد و از آنان خواست تا کمبودها و اقدامات انجام شده دراین بخش از اقتصاد کشور را به خوبی نشان دهند.
وی  در ادامه نقش مسئولان استانی را موثر دانست و یادآور شد: دسترسی  و ارائه اطلاعات به روز ،  شفاف سازی در خصوص عملکرد سازمانی و تسریع در اطلاع رسانی از محورهایی است که باید به آن توجه ویژه داشت .
مدیرعامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران  همچنین خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در بخش صنعت، معدن و تجارت متناسب با اطلاع رسانی ها نیست و برای تزریق اعتمادبه نفس به فعالان اقتصادی دراین بخش و صنعتگران باید این امر بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بخش دیگری از  سخنان خود پرداختن به مقوله فناوریها ی نو را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز ارزش کالا بیشتر به محتوای تکنولوژی آنها بستگی دارد که متاسفانه ما در این زمینه عقب هستیم و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

 

منبع: سایپا نیوز

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد