درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7893صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 23 آذر 1392 - 08:00
رسانه‌های نزدیک به روابط عمومی مجلس از کدام منبع مالی تغذیه می‌شوند؟
سوال اساسی اینجاست که آیا هزینه اداره این سایتهای خبری از بیت المال و بودجه روابط عمومی مجلس تامین می شود یا تمکن مالی این فرد نزدیک به آقای لاریجانی آنچنان است که می تواند چندین سایت خبری را تامین مالی کند؟!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سوال اساسی اینجاست که آیا هزینه اداره این سایتهای خبری از بیت المال و بودجه روابط عمومی مجلس تامین می شود یا تمکن مالی این فرد نزدیک به آقای لاریجانی آنچنان است که می تواند چندین سایت خبری را تامین مالی کند؟!

 

به گزارش شارا، در حالی که مجلس شورای اسلامی خبرگزاری خانه ملت را به عنوان رسانه رسمی خود زیر نظر و هدایت روابط عمومی مجلس معرفی کرده است، اما به نظر می‌رسد که مسئولین این اداره برای تداوم ریاست آقای لاریجانی در مجلس آینده از هم اکنون به فکر تاسیس رسانه‌های همسو هستند.


 

بر اساس گزارش‌های رسیده به سلام نو، طی چند ماه گذشته برخی سایت‌های خبری و بعضا با عناوینی چون خبرگزاری و با هدایت یکی از نزدیکان آقای علی لاریجانی که سمت کلیدی در روابط عمومی مجلس دارد، وارد فضای مجازی شده اند. سایت‌هایی چون اعتدال، جمهوریت، شبکه خبری اقتصاد ایران(ایران اکونا) و خبرگزای خلیج فارس از جمله این سایت های خبری هستند که با هدایت این فرد که پیش‌تر در باشگاه خبرنگاران فعالیت می‌کرد، در عرصه فضای مجازی به فعالیت خبری مشغول شده‌اند. البته قدمت سایت اعتدال نسبت به دیگر سایتهای ذکر شده بیشتر است و جالب آنکه در همه این سایتها رد پای یکی از مدیران خبرگزاری خانه ملت هم مشهود است.


 

سوال اساسی اینجاست که آیا هزینه اداره این سایتهای خبری از بیت المال و بودجه روابط عمومی مجلس تامین می شود یا تمکن مالی این فرد نزدیک به آقای لاریجانی آنچنان است که می تواند چندین سایت خبری را تامین مالی کند؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد