درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7891صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 23 آذر 1392 - 07:36
مطهری نژاد:
مدیران به جایگاه علمی و تخصصی روابط عمومی ها اهمیت دهند
مدیرمسئول ماهنامه تخصصی روابط عمومی گفت: روابط عمومی کاری تخصصی و علمی است که باید توسط افراد حرفه ای اداره شود و تنها با توجه مدیران می توان این جایگاه را ارتقاء بخشید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میرزابابا طاهر مطهری نژاد جمعه شب در نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی با رویکرد مشتری مداری که با حضور بیش از 250 تن از مدیران روابط عمومی و بازاریابی دستگاههای اجرایی، شرکتها، بانکها، واحدهای تولیدی و صنعتی در سالن شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزارشد اظهارداشت: روابط عمومی کاری پیچیده و علمی است و تنها افراد حرفه ای در این جایگاه قادرند موفق عمل کنند.

 

مدیران ادارات در دوره های آموزشی تخصصی روابط عمومی شرکت کنند

مطهری نژاد بیان کرد: با وضعیت کنونی روابط عمومی ها به نظر می رسد نگاهی سنتی حاکم است که مسئولان روابط عمومی فقط باید مسئول تشریفات و همراه مدیر باشند و تبلیغ و مداحی کنند لذا اگر مدیران ادارات و نهادها و شرکتها در این سمینار شرکت می کردند دیدگاهشان نسبت به این جایگاه تغییر می کرد.

کارشناس ارشد ارتباطات یادآورشد: مهمترین رسالت روابط عمومی ها بسترسازی کارهای مردمی، فرهنگ سازی، اعتمادسازی، سخنگویی، نفوذ در افکارعمومی و تنویر افکار، اطلاع رسانی و اقناع عمومی است و مدیران باید با این ویژگی افراد حرفه ای را در این واحدها استفاده کنند

وی اضافه کرد: روابط عمومی یک علم، هنر و فن و پل ارتباطی بین سازمان و مردم است و مدیران با استفاده از این جایگاه باید نیازهای مخاطب را شناسایی و برآورده کنند.

مطهری نژاد تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی لازم است با ایجاد رابطه متقابل بین مردم و سازمان، دادن مشاوره به مدیر، ایجاد تفاهم و همکاری در جلب اعتماد مردم با بهره گیری از افکار عمومی در مسیر اهداف سازمانی گام بردارند.

مدیرمسئول ماهنامه تخصصی روابط عمومی گفت: مدیران روابط عمومی باید با آینده نگری، مصالح اجتماعی را به مدیران بازگو کنند و با پیشگیری از بحران، اقدامات پیشگیرانه را مد نظر قرار دهند و نقش اعتماد سازی را بخوبی ایفا کنند.  

مطهری نژاد اظهارداشت: یک روابط عمومی خوب قادر به نظریه پردازی است و هدایت سازمانی را بخوبی انجام می دهد و با اطلاع رسانی بموقع و اصولی به نیاز مخاطبان پاسخ می دهد و به تقویت همبستگی درون سازمانی هم کمک موثری می کند.

وی نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی را چرخه فعالیت در روابط عمومی دانست و یادآورشد: با نظرخواهی و تحلیل محتوا می توان نقاط ضعف سازمانی را پیدا کرد و از این ابزار به صورتی منطقی برای تحقق اهداف سازمانی بهره برد.

این استاد دانشگاه گفت: اگر مسئولان دستگاههای اجرایی و شرکتها بتوانند مدیران رسانه ها، ائمه جمعه را قانع کنند می توان از این ظرفیت ارزشمند برای اطلاع رسانی بخوبی استفاده و به ارتقاء جایگاه سازمانی کمک کرد.

 

نشاط و جذابیت محیط کار میزان رضایت مردم را بالا می برد

کارشناس ارشد بازاریابی و تبلیغات و مدرس دانشگاه در ادامه این سمینار گفت: با ایجاد نشاط و شادابی در محیط های کار و توجه به شکایات مردمی می توان به ارتقاء جایگاه مشتری مداری در سازمانها و شرکتها کمک کرد.

نیما کیمیایی اظهارداشت: "زبان بدن" یکی از راههای ارتباط با دیگران است که با توجه به فرهنگ، شخصیت افراد متفاوت است.

وی افزود: محیط کار، نورپردازی، رایحه محیط به عنوان زبان اندام یک سازمان تلقی می شود و کارشناسیها نشان می دهد در ایجاد ارتباط حدود هفت درصد کلمات، 38 درصد لهجه، 55 درصد زبان تاثیرگذار است و برای استفاده از این ابزارها باید ابتدا دستگاه خود را شناخت و سپس مخاطب را جذب کرد.

کیمیایی گفت: در مشتری مداری باید از زبان اندام هم بخوبی استفاده کرد که حرکات و سکنات، نوع نشست و برخواست و تحمل مشتری تاثیرگذار است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: تحمل، تحسین، تقلید، استفاده از تجربه دیگران، تبادل اطلاعات در مشتری مداری موثر است.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به موفقیت باید استراتژی و برنامه ریزی مدون داشت و با رسیدگی به شکایات مردمی خون تازه ای در سازمان جاری کرد.

 

توجه به شکایات مردمی و مشتریان دمیدن خون تازه است

کیمیایی یادآورشد: مدیران باید شکایت و انتقاد از دستگاه خود را به منزله جاری کردن خون تازه در سازمان بدانند و از آن استفاده منطقی کنند.

این کارشناس بازاریابی و تبلیغ اظهارداشت: ارتباط حضوری، برخورد اولیه، سخن کوتاه، نظم، سرسختی و تلاش و برنامه ریزی از دیگر عوامل موفقیت در ارتباط با دیگران و موفقیت در کار است.

همچنین در این همایش وظیفه دوست در خصوص مهندسی فروش سخن گفت و در پایان جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

 

منبع: مهر

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد