درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:31   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7853صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 21 آذر 1392 - 07:35
کنفرانس آسیایی رسانه و ارتباطات 2014 در هنگ کنگ برگزار می شود
در بیانیه کنگره 2014 آمده است: «همچنان که توسعه تکنولوژی ادامه می یابد، سامانه های ارتباطی و پارادایم ارتباطی با سرعتی بیشتر از هر زمان دیگر در حال تغییر است. از ارتباط خطی گرفته تا ارتباط غیر خطی، از سطح واحد گرفته تا چند ساختاری؛ که می تواند تغییراتی را در ارائه پیام به ایجاد کند.» این بیانیه ادامه می دهد: «طبق نظریه «رسانه پیام است» مک لوهان، جهان در حال تجربه رسانه های جدید و کانال های ارتباطی است که از رسانه های سنتی به اینترنت و رسانه های تلفن همراه در حال تبدیل و تحول اند.»
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس آسیایی رسانه و ارتباطات از 13 لغایت 15 نوامبر 2014 در هنگ کنگ چین با عنوان «رسانه، ارتباطات، فرهنگ و تغییرات پویا» برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس توسط بخش رسانه و ارتباطات دانشگاه هنگ کنگ برای بررسی تاثیر تغییرات تکنولوژی در آموزش ارتباطات و زبان و مسائل پیرامون آن برگزار می شود.


در بیانیه کنگره 2014 آمده است: «همچنان که توسعه تکنولوژی ادامه می یابد، سامانه های ارتباطی و پارادایم ارتباطی با سرعتی بیشتر از هر زمان دیگر در حال تغییر است. از ارتباط خطی گرفته تا ارتباط غیر خطی، از سطح واحد گرفته تا چند ساختاری؛ که می تواند تغییراتی را در ارائه پیام به ایجاد کند.»


این بیانیه ادامه می دهد: «طبق نظریه «رسانه پیام است» مک لوهان، جهان در حال تجربه رسانه های جدید و کانال های ارتباطی است که از رسانه های سنتی به اینترنت و رسانه های تلفن همراه در حال تبدیل و تحول اند.»


این بیانیه با اشاره به توسعه دنیای مجازی می گوید: « این تغییرات در رسانه ها باعث تغییر در نحوه زندگی، تحصیل و حتی کسب و کار مردم شده است. از لحاظ تئوریک ما می توانیم هویت های چندگانه ای را در ارتباطات روزمره و ارتباطات آنلاین تجربه کنیم.»


در ادامه تصریح می کند: «گروه جدیدی در جامعه مجازی شکل گرفته اند؛ نسلی از افراد که با علایق خلاق یکتا و اصطلاحات ویژه در گروه های ارتباطی تعریف می شوند. و این مساله قالب کنفرانس 2014 را شکل می دهد که می خواهد چالش های استفاده از رسانه های نوظهور را مطالعه و مورد مداقه قرار دهد.»


در پایان این بیانیه سوالاتی را که در این کنفرانس به آنها پاسخ داده خواهد شد را مطرح کرده است:
1. این تغییرات برای آموزش زبان و ارتباطات در قلمرو جهان مجازی به چه معناست؟
2. چگونه می توان میان دنیای واقعی و دنیای مجازی در آموزش ارتباطات و زبان پل زد؟
3. اولویت های دانشگاه ها چه باید باشد؟
4. برای رسیدن به این سطح، دانشگاه ها باید چه مراحلی را طی کنند؟
5. چگونه می توان ارتباطات را برنامه ریزی، بسته بندی و مدیریت کرد؟
6. چه پیامدهایی برای محققان مطالعات رسانه ها و دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، تبلیغات و صنایع خلاق وجود خواهد داشت؟


منبع: http://www.asianmediacongress.org/
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد