درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7849صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 آذر 1392 - 12:21
تاکید مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت:
اطلاع رسانی در صدر فعالیت روابط عمومی های صنعت نفت است
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با تاکید بر انجام برنامه ریزی مناسب روابط عمومی ها برای سال ١٣٩٣ گفت: اطلاع رسانی پیش از اعلام نیاز و درخواست از سوی جامعه، باید در صدر فعالیت های یک روابط عمومی قرار بگیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر اکبر نعمت اللهی صبح امروز (٢٠ آذر) در گردهمایی سالانه روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت:  زحمات و تلاش بخش بالادستی صنعت نفت در شرکت ملی پالایش و پخش و گاز دیده می شود و ارتباط این شرکت ها با مردم بیشتر از سایر بخش های صنعت است.

وی با بیان اینکه شرکت های ملی پالایش و پخش و گاز نباید به عنوان پاشنه آشیل صنعت نفت مورد هجوم رسانه ها قرار بگیرند، خواستار تقویت هرچه بیشتر روابط عمومی های این شرکت ها شد.

نعمت اللهی تصریح کرد: هم اکنون زمان این فرارسیده که عملکرد دولت در بخش های مختلف به گونه ای صحیح و شفاف به اطلاع جامعه برسد و این مهم جز با حضور پررنگ روابط عمومی ها امکان پذیر نخواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت درایت و تدبیر در انجام امور گفت: رویکرد روابط عمومی وزارت نفت باید نسبت به گذشته تغییر کند و این تغییر در بخش ارتباطات باید نقش پررنگ تری داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت فعال سازی سایت های شرکت ها و ارتباط بیشتر با خبرنگاران را از راه کارهای مهم ارتقای روابط عمومی ها اعلام و تصریح کرد: کارشناسان روابط عمومی باید به عنوان مهندسان انسانی وظیفه مهم ارتباطات و اطلاع رسانی را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی همچنین پیشنهاد تبدیل روابط عمومی های چهار شرکت اصلی به مدیریت را مطرح کرد و افزود: در صورت فعال تر شدن روابط عمومی ها، جایگاه آنها نسبت به گذشته ارتقا خواهد یافت.

نعمت اللهی همچنین از ارزشیابی روابط عمومی های صنعت نفت خبر داد و گفت: همه روابط عمومی های صنعت نفت بر اساس شاخص های تایید شده ارزیابی و رتبه بندی می شوند.

وی به برگزاری سمینار روابط عمومی های صنعت نفت در اوایل اسفند سال جاری اشاره کرد و گفت: با برگزاری این سمینار هم افزایی بیشتری میان همه روابط عمومی های صنعت نفت ایجاد می شود.

نعمت اللهی گفت: بر اساس تاکید وزیر نفت مبنی بر اطلاع رسانی شفاف و صحیح اخبار صنعت نفت، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و به تبع آن شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) نقش برجسته ای در این امر خواهند داشت.

وی به روند بهبود کیفیت شانا اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی ها و تحولات اخیر در این بخش، در آینده نزدیک شاهد تنوع و کیفیت بیشتر اخبار شانا به عنوان خبرگزاری رسمی وزارت نفت بیش از گذشته خواهیم بود.

 

منبع: شانا

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد