درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7807صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 آذر 1392 - 14:31
احیای نقشه راهبردی روابط عمومی‌های مازندران
وابستگی رسانه های مازندران به دستگاههای دولتی، تجارت پیشگی معضل نشریات، احیای نقشه راهبردی روابط عمومی از جمله مسائلی بود که در همایش بررسی تاثیر توسعه ارتباطات بر توسعه اقتصادی و اجتماعی بهشهر مطرح شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حسین برزگر مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران بعد از ظهر دوشنبه در همایش بررسی تاثیر توسعه ارتباطات بر توسعه اقتصادی و اجتماعی بهشهر که به میزبانی شرکت حفاری شمال  در هتل مروارید صدرای بهشهر برگزار شد، با اشاره به فعالیت حدود یکصد نشریه و 62 رسانه مجازی در مازندران خاطر نشان کرد: متاسفانه  تعداد رسانه هایی که به تولید مطالب پرداخته و اخبار و گزارش های تاثیر گذار منتشر می کنند از تعداد انگشتان یک دست هم فراتر نمی رود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران گفت : رسانه های ما وابسته به دستگاهها هستند و مطبوعات و رسانه مستقل در مازندران بسیار کم است و یا اصلا" نداریم.

 

تجارت پیشگی معضل نشریات مازندران
این فعال رسانه ای با اشاره به اینکه تجارت پیشگی مشکل و معضل اصلی نشریات مازندران است یادآور شد: بر همین اساس وابسته شدن نشریات و رسانه ها به سازمان های دولتی از جمله نتایج این وابستگی در دستگاهها است.

برزگر یادآور شد: رسانه ها باید زبان نقادی منصفانه داشته باشند و نباید با درگیر کردن خود در سازمان ها و ارگان ها، به نوعی زبان نقد منصفانه از آنان گرفته شود بلکه باید مستقل عمل کنند و برای رفع مشکلات گام برداشته و تاثیر گذار باشند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران گفت: مدیری قدرتمند و تاثیر گذار و موفق است که روابط عمومی توانمند در راس امور داشته باشد و در این رابطه باید رسانه ها بدرستی رصد شوند و مدیران تلاش کنند پاسخگوی شفاف باشند.

برزگر ادامه داد: باید در روابط عمومی ها شایسته سالاری تعریف شود نه رابطه سالاری و کسانی در این امر بکارگیری شوند که حرمت گذاری به انسان ها در هر لباس، لهجه، پوشش و تفکری سرلوحه کار شان باشد.

وی افزود: روابط عمومی ها باید کارکرد مناسب و خروجی خوب داشته باشند و از رواج شایعه پراکنی که موجبات افول اهداف سازمان را فراهم می کند جلوگیری کند و در جهت رشد و ترقی همه جانبه سازمان با همکاری و تعامل با مدیر تلاش کنند.

 

احیای نقشه راهبردی روابط عمومیهای مازندران

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: نقشه راهبردی روابط عمومی ها در سازمان ها احیاء شود و در این راستا مدیران و روابط عمومی ها باید با همکاری و تعامل در این راستا گام بردارند.

احمد مظفری گفت: ما به دنبال روابط عمومی تحلیل گر هستیم تا در موقعیت های مختلف تصمیم گیرنده مناسب بوده و با نگاه علمی و سیستماتیک به مسائل توجه کند و روابط عمومی هوشمند نیاز امروز جامعه روابط عمومی است.

مظفری با بیان اینکه بسیاری از مشکلات دستگاهها با تعامل مناسب با روابط عمومی ها حل می شود یادآور شد: باید تعامل مناسب بین مدیر دستگاه و روابط عمومی وجود داشته و از فضای انتقاد استفاده کند چرا که از نظر ما انتقاد فرصت است و تهدید نیست.

وی گفت: اگر فضای نقد و انتقاد فراهم شود در راستای امر به معروف و نهی از منکر از آن استقبال می کنیم.

مظفری بیان داشت: تعامل مناسب و منطقی با خبرنگاران، خدمت بی منت، حساسیت نسبت به نظرات رهبری و رییس جمهور، اطلاعات کامل از دستگاه مربوطه داشتن، ارتباط صمیمی با مدیر، وجود ارتباط بین سر و بدنه دستگاه و... از جمله انتظارات ما از روابط عمومی ها است.
 

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: 83 درصد مازندرانی ها کاربر اینترنتی هستند که رقم قابل توجهی در مازندران است و استان مازندران با جمعیت 3 میلیون نفری خود دارای 2 میلیون و 577 هزارکاربر اینترنتی است.

وی اظهار داشت: مازندران در ضریب نفوذ اینترنتی رتبه اول کشور را داراست و در این رابطه روابط عمومی ها باید در زمینه فضای مجازی مجهز باشند و به علم و فن آوری آن تجهیز شوند.

 

منبع: مهر

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد