درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7807صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 آذر 1392 - 14:31
احیای نقشه راهبردی روابط عمومی‌های مازندران
وابستگی رسانه های مازندران به دستگاههای دولتی، تجارت پیشگی معضل نشریات، احیای نقشه راهبردی روابط عمومی از جمله مسائلی بود که در همایش بررسی تاثیر توسعه ارتباطات بر توسعه اقتصادی و اجتماعی بهشهر مطرح شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حسین برزگر مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران بعد از ظهر دوشنبه در همایش بررسی تاثیر توسعه ارتباطات بر توسعه اقتصادی و اجتماعی بهشهر که به میزبانی شرکت حفاری شمال  در هتل مروارید صدرای بهشهر برگزار شد، با اشاره به فعالیت حدود یکصد نشریه و 62 رسانه مجازی در مازندران خاطر نشان کرد: متاسفانه  تعداد رسانه هایی که به تولید مطالب پرداخته و اخبار و گزارش های تاثیر گذار منتشر می کنند از تعداد انگشتان یک دست هم فراتر نمی رود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران گفت : رسانه های ما وابسته به دستگاهها هستند و مطبوعات و رسانه مستقل در مازندران بسیار کم است و یا اصلا" نداریم.

 

تجارت پیشگی معضل نشریات مازندران
این فعال رسانه ای با اشاره به اینکه تجارت پیشگی مشکل و معضل اصلی نشریات مازندران است یادآور شد: بر همین اساس وابسته شدن نشریات و رسانه ها به سازمان های دولتی از جمله نتایج این وابستگی در دستگاهها است.

برزگر یادآور شد: رسانه ها باید زبان نقادی منصفانه داشته باشند و نباید با درگیر کردن خود در سازمان ها و ارگان ها، به نوعی زبان نقد منصفانه از آنان گرفته شود بلکه باید مستقل عمل کنند و برای رفع مشکلات گام برداشته و تاثیر گذار باشند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران گفت: مدیری قدرتمند و تاثیر گذار و موفق است که روابط عمومی توانمند در راس امور داشته باشد و در این رابطه باید رسانه ها بدرستی رصد شوند و مدیران تلاش کنند پاسخگوی شفاف باشند.

برزگر ادامه داد: باید در روابط عمومی ها شایسته سالاری تعریف شود نه رابطه سالاری و کسانی در این امر بکارگیری شوند که حرمت گذاری به انسان ها در هر لباس، لهجه، پوشش و تفکری سرلوحه کار شان باشد.

وی افزود: روابط عمومی ها باید کارکرد مناسب و خروجی خوب داشته باشند و از رواج شایعه پراکنی که موجبات افول اهداف سازمان را فراهم می کند جلوگیری کند و در جهت رشد و ترقی همه جانبه سازمان با همکاری و تعامل با مدیر تلاش کنند.

 

احیای نقشه راهبردی روابط عمومیهای مازندران

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: نقشه راهبردی روابط عمومی ها در سازمان ها احیاء شود و در این راستا مدیران و روابط عمومی ها باید با همکاری و تعامل در این راستا گام بردارند.

احمد مظفری گفت: ما به دنبال روابط عمومی تحلیل گر هستیم تا در موقعیت های مختلف تصمیم گیرنده مناسب بوده و با نگاه علمی و سیستماتیک به مسائل توجه کند و روابط عمومی هوشمند نیاز امروز جامعه روابط عمومی است.

مظفری با بیان اینکه بسیاری از مشکلات دستگاهها با تعامل مناسب با روابط عمومی ها حل می شود یادآور شد: باید تعامل مناسب بین مدیر دستگاه و روابط عمومی وجود داشته و از فضای انتقاد استفاده کند چرا که از نظر ما انتقاد فرصت است و تهدید نیست.

وی گفت: اگر فضای نقد و انتقاد فراهم شود در راستای امر به معروف و نهی از منکر از آن استقبال می کنیم.

مظفری بیان داشت: تعامل مناسب و منطقی با خبرنگاران، خدمت بی منت، حساسیت نسبت به نظرات رهبری و رییس جمهور، اطلاعات کامل از دستگاه مربوطه داشتن، ارتباط صمیمی با مدیر، وجود ارتباط بین سر و بدنه دستگاه و... از جمله انتظارات ما از روابط عمومی ها است.
 

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: 83 درصد مازندرانی ها کاربر اینترنتی هستند که رقم قابل توجهی در مازندران است و استان مازندران با جمعیت 3 میلیون نفری خود دارای 2 میلیون و 577 هزارکاربر اینترنتی است.

وی اظهار داشت: مازندران در ضریب نفوذ اینترنتی رتبه اول کشور را داراست و در این رابطه روابط عمومی ها باید در زمینه فضای مجازی مجهز باشند و به علم و فن آوری آن تجهیز شوند.

 

منبع: مهر

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد