درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7804صفحه نخست » دوشنبه، 18 آذر 1392 - 12:56
وقتی معاون رئیس جمهور فیس بوک را به خبرنگاران ترجیح می‌دهد
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از زمان انتصاب خود گزارش جلسات هیأت دولت و اظهار نظرهای خود را تنها در صفحه فیس بوک خود منتشر می‌کند و از مصاحبه با بعضی از رسانه‌ها خودداری می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهیندخت مولاوردی که از سوی حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان معاون رئیس جمهور در دولت یازدهم منصوب شد پس از انتصاب خود به این سمت اظهار نظرها و گزارشات جلسات هیأت دولت را در صفحه شخصی فیس بوک خود منتشر می‌کند و از مصاحبه با رسانه‌ها اجتناب می‌کند.

به تازگی نیز گزینشی برخورد کردن در انجام گفت‌وگوها باعث شده است تا خبرنگاران اکثر رسانه‌ها با وجود تماس‌های پی در پی با وی و مدیر دفترش موفق به گفت‌وگو نشوند و در مقابل پیگیری‌های خود با این جمله مواجه شوند که شما در انتخاب تیتر اخبار حسن نیت ندارید!

حذف رسانه‌های منتقد راهی است که معاون رئیس جمهور در پیش گرفته است و این برخلاف شعار اعتدالی است که دولت یازدهم در سرلوحه کارهای خود مطرح می‌کند اما معاون دولت یازدهم خود به این شعار عمل نمی‌کند و تنها با رسانه‌هایی گفت‌وگو می‌کند که همسو با نظرات وی عمل کنند.

انتصاب یکی از مدیران یکی از رسانه‌ها به سمت مدیر روابط عمومی این معاونت باعث شده است که تنها گفت‌وگوها با این رسانه انجام شود و بقیه رسانه‌ها همچنان تلاششان بی نتیجه بماند.

این در حالی است که اظهار نظرهای مولاوردی در خصوص حذف جایگاه مشاور امور بانوان از دستگاه‌ها، ازدواج فرزند خوانده با سرپرست، تعطیلی زنان شاغل در روزهای آلودگی هوا و گزارش‌های جلسات هیأت دولت را خبرنگاران تنها از طریق صفحه شخصی فیس بوک وی پیگیری می‌کردند.

امیدواریم معاون دولت یازدهم در ادامه کار خود روندی را اتخاذ کند که رسانه‌ها برای ارتباط گرفتن و انعکاس گزارش عملکرد وی با مشقت روبرو نشوند.

 

منبع: فارس

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد