درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 15:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 776صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 3 خرداد 1391 - 12:55
آیا رادیو هنوز جذاب است؟
زهره زاهدی کرمانی - رادیو با خود یکسری سنت ها و عقبه فرهنگی قابل توجهی را به همراه دارد، اما آینده آن چندان هم خوب به نظر نمی رسد. به نظر من، ما باید از روش های تازه تر و جذاب تری استفاده کنیم.
  

گفت و گو با تاکشی دوکی، رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا، اروپا و اقیانوسیه
آیا رادیو هنوز جذاب است؟
زهره زاهدی کرمانی
 

دوازدهمین جشنواره بین المللی رادیو و چهارمین اجلاس جهانی صدا، با حضور تعداد زیادی از میهمانان خارجی و ایرانی هفته گذشته در زیبا کنار استان گیلان به کار خود پایان داد.
آنچه می شد از شرایط برگزاری این جشنواره استنباط کرد، هدف اصلی آن یعنی شناخت موقعیت رادیو در جوامع مختلف، حل مشکلات آن و جذب دوباره اقشار مختلف به این رسانه جذاب از مهم ترین مسائلی بود که ذهن تمامی این اهالی رادیو را که از نقاط مختلف جهان به زیبا کنار آمده بودند، به خود مشغول کرده بود.
حتی در جلسه مشترکی که محمدحسین صوفی، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران با مدیران شبکه های رادیویی کشورهای مختلف برگزار کرده بود، به مساله جذب مخاطب و برگرداندن او به سوی این رسانه توجه خاصی شد.
از جمله این میهمانان می توان به تاکشی دوکی، رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا، اروپا و اقیانوسیه اشاره کرد.


شما در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره بین المللی رادیو به سفری که به جاکارتا داشتید، اشاره کردید که در آن جا مدیران شبکه های رادیویی تا چه حد نگران آینده رادیو هستند. نظر شما حقیقتا درباره رادیو چیست؟ آیا گمان می کنید شبکه های رادیویی امروز توانسته اند تا آن حد جوانان را راضی کنند که دیگر نگران مخاطبان خود در آینده نباشند؟
پاسخ به این سوال چندان هم آسان نیست. این همان مساله ای است که من به خاطر آن برای آینده رادیو نگران هستم.
رادیو با خود یکسری سنت ها و عقبه فرهنگی قابل توجهی را به همراه دارد، اما آینده آن چندان هم خوب به نظر نمی رسد. به نظر من، ما باید از روش های تازه تر و جذاب تری استفاده کنیم برای آنکه بتوانیم مخاطبان جوان تر را هم به سمت خود جلب کنیم. ما باید در این راه شجاع باشیم و به فرصت های خوب اطراف مان توجه داشته باشیم تا بتوانیم به جایگاه های جدید دست پیدا کنیم.

آیا شما فکر می کنید رسانه ای همچون رادیو برای جوانان امروز کافی است؟
این مساله در بین کشورهای مختلف کاملا متفاوت است. من زمانی که به کشورهای مختلف سفر می کنم متوجه می شوم که برخورد جوانان آن کشورها هم با این رسانه کاملا فرق می کند.
تمامی مدیران شبکه های رادیویی در جهان نگران آینده رادیو هستند و این نگرانی با وجود پیشرفت رسانه های جدیدتر کاملا قابل درک است.

 

آیا فکر نمی کنید این مدیران اگر توجه خود را بیشتر معطوف به شنوندگان آینده رادیو یعنی کودکان کنند، بتوانند در آینده به نتایج بهتری هم دست یابند؟ اگر آن ها برنامه های جذاب رادیویی را برای کودکان تدارک ببینند آیا گمان نمی کنید که بتوانند به آینده رادیو اطمینان بیشتری داشته باشند؟
من کاملا با این نظر شما موافق هستم و فکر می کنم اگر توجه بیشتری به کودکان داشته باشیم بتوانیم آن ها را راحت تر به سمت این رسانه جذب کنیم و برای آینده هم کمتر نگران باشیم. اگر آن ها از الان عادت به گوش کردن و شنیدن رادیو کنند، در آینده زمانی که بزرگ می شوند هم این عادت را دنبال خواهند کرد. این ایده خوبی است.

آیا از سفر خود به ایران راضی بودید؟
من متاسفانه تاکنون شانس چندانی نداشتم تا با مردم عادی ایرانی ملاقاتی داشته باشم و بتوانم آن ها و فرهنگ این کشور را بشناسم چراکه به دلیل فشردگی برنامه ها به زیباکنار آمدیم تا بتوانیم در اجلاس شرکت کنیم.
اما واقعا دوست دارم همه جای این کشور را ببینم چراکه تا همین جا هم به نظرم منطقه زیبا کنار بسیار زیبا بوده است و همین باعث می شود تا بخواهم دیگر مناطق را هم ببینم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد