درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7648صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 آذر 1392 - 12:48
رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد تاکید کرد؛ از نگاه ابزاری به روابط عمومی‌ها پرهیز شود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر پرهیز از نگاه ابزاری به روابط عمومی ها، گفت: نگاه مثبت به روابط عمومی ها موجب اثر گذاری مطلوب آنان بر افکار عمومی می شود.

 

به گزارش شارا، محمد تقی طباطبایی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی استان هرمزگان که  با حضور مدیران و مسؤولان روابط عمومی این استان در واحد بندرعباس برگزار شد با اشاره به تاریخچه روابط عمومی ها ، علم روابط عمومی را یک علم نوپا در کشور های در حال توسعه عنوان کرد و افزود: جایگاه روابط عمومی در این کشورها متفاوت ، ناشناخته ومعمولا  ضعیف است .

 

وی با تاکید بر پرهیز از نگاه ابزاری به روابط عمومی ها، خاطرنشان کرد : این نوع نگاه باعث تضعیف بنیه روابط عمومی و سازمان ذیربط  می شود و می تواند صدمات جبران ناپذیری بر پیکره آن سازمان و ارگان به جا گذارد.

 

طباطبایی، توجه به روابط عمومی ها را موجب ایجاد نتایج بسیار مهم در اقناع و تبیین افکار عمومی جامعه دانست و افزود : روابط عمومی ها با شفاف سازی عملکرد سازمان ها ، اعتماد مردم را جلب نموده و پل ارتباطی با سایر مراکز فرهنگی ، علمی و... می شوند که می تواند سرمایه های هنگفتی را نصیب آن سازمان در ابعاد مختلف نماید .

 

وی ، خواستار تغییر نگاه مدیران به روابط عمومی ها شد و گفت : نگاه ها باید نسبت به روابط عمومی در جهت مثبت و ارتقای آنان تغییر کند تا اثر گذاری مطلوب آن بر افکار عمومی جامعه بیشتر شود.

 

طباطبایی با اظهار تاسف از وضعیت کنونی روابط عمومی ها در بسیاری از واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد سراسر کشور  اظهار امیدواری کرد با حضور دکتر میرزاده  و اعتقاد ایشان به تقویت و گسترش حوزه روابط عمومی ، در آینده ای نه چندان دور شاهد برون رفت از وضعیت نامناسب کنونی باشیم .

 

وی، ایجاد انسجام در میان روابط عمومی  های سراسر دانشگاه ، اصلاح ساختار و شرح وظایف روابط عمومی ، برگزاری منظم مجمع روابط عمومی استان ، برپایی جشنواره سالانه روابط عمومی دانشگاه و تشکیل دوره های آموزشی ویژه مسئولان را از اولویت های کاری رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد همچنین با جمع بندی مشکلات این حوزه در استان هرمزگان، گفت : انحلال شورای روابط عمومی ، عدم وجود ساختار و شرح وظایف ، نداشتن روابط عمومی در برخی واحد ها و مراکز ، چند شغله بودن مسژولان روابط عمومی ، کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز وآموزش در بخش های مختلف روابط عمومی  از جمله مشکلات پیش روی این حوزه کاری است.

 

در ادامه این جلسه نیز مدیران و مسژولان روابط عمومی های دانشگاه آزاد استان هرمزگان با بیان دیدگاه های خود ، خواستار تقویت روابط عمومی ها در جهت اطلاع رسانی موثر و تنویر افکار عمومی شدند .

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد