درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7637صفحه نخست » پنجشنبه، 14 آذر 1392 - 12:01
تغییر سیاست‌های مایکروسافت در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی موبایلی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با افزایش محبوبیت پلتفورم‌های موبایلی دو شرکت گوگل و اپل و همچنین افزایش درخواست کاربران برای خرید فناوری‌های موبایلی پیشرفته، شرکت مایکروسافت قصد دارد برای تبدیل شدن به بهترین تولیدکننده ابزارهای سازمانی موبایلی زمان را از دست ندهد.


به گزارش وب‌سایت searchconsumerization، شرکت مایکروسافت همچنان امیدوار است بخش فناوری اطلاعات در سازمان‌ها را متقاعد کند تا به اکوسیستم موبایلی ویندوز مجهز شوند که البته کار‌شناسان می‌گویند مایکروسافت در این اقدام نسبت به گذشته به صورت نرم‌تر، ملایم‌تر و مهربان‌تر برخورد می‌کند.


 «باب ایگان» (Bob Egan) مدیرعامل و مسؤول بخش تحلیل‌های مرکز Sepharim Group گفت: «مایکروسافت در مسیر گسترش ابزارهای سازمانی موبایلی به سر می‌برد. آن‌ها اقدامات اولیه قابل ملاحظه‌ای در این زمینه انجام داده‌اند. اما ما نیازمند آن هستیم که مایکروسافت در مقابل مشتریان خدمات ارزنده‌تری ارایه کند. ما می‌خواهیم که آن‌ها بیشتر به صدای مشتریان گوش دهند، خدمات بیشتر ارایه کنند و کمتر صحبت کنند».
 «کریس هازلتون» (Chris Hazelton) مدیر مرکز تحقیقات موبایلی در شرکت ۴۵۱ Research در بوستون آمریکا می‌گوید، بزرگ‌ترین تغییر صورت گرفته در طرز فکر مایکروسافت این است که این شرکت با کنترل همه بخش‌ها نمی‌تواند در بخش ابزارهای سازمانی موبایلی موفق شود.


 «سامیت ایوان» (Sumeeth Evans) مدیر مرکز فناوری اطلاعات در شرکت Pedcor Companies هم به این مسئله اشاره کرده است که رویه مایکروسافت در حوزه ابزارهای سازمانی موبایلی نسبت به گذشته عوض شده است. او می‌گوید مایکروسافت نسبت به قبل «ملایم‌تر» عمل می‌کند تا بتواند توجه سازمان‌ها را به خود جلب کند.


به عنوان مثال، مایکروسافت چرخه پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز فون را از ۱۸ ماه به ۳۶ ماه افزایش داده است تا از این طریق بتواند نیازمندی‌های بخش IT در سازمان‌ها را بیش از گذشته پاسخ گوید و برای دوره زمانی طولانی‌تر دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر ویندوز فون را در سازمان‌ها مورد پشتیبانی قرار دهد. شرکت مایکروسافت همچنین بسته‌های ویژه سازمانی خود برای ویندوز فون را آماده می‌کند تا در نیمه نخست سال آتی به دست مشتریان برساند.

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد