درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7622صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 آذر 1392 - 20:46
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت با حکم جوادی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون وزیر نفت در حکمی محمد ناصری آدینه وند را به سمت رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

 

به گزارش شارا، در متن حکم رکن الدین جوادی خطاب به محمد ناصری آدینه وند آمده است: "با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم جنابعالی را بعنوان رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب می نمایم. نظر به اهمیت جایگاه شرکت ملی نفت ایران در عرصه داخلی و بین المللی و انعکاس آن به نحو مطلوب موارد ذیل مورد انتظار است:

برنامه ریزی و اتخاذ سیاستهای اطلاع رسانی مناسب و مداوم

ارتقاء سطح گزارش دهی عملکرد شرکت ملی نفت ایران در ایران و جامعه بین المللی

بهبود فرآیندها با هدف تسریع در ارائه فعالیت های شرکت ملی نفت ایران

همکاری و هماهنگی و تعامل سازنده با اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و سایر روابط عمومی شرکتهای اصلی و تابعه

بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و فرهنگی به روز و مناسب (سایت، نشریه، فیلم، مطبوعات و ...)

ارتباط و تعامل دائمی مثبت و سازنده با خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی

بکارگیری تدابیر لازم جهت افزایش بهره وری با هدایت و نظارت مناسب

ساماندهی و ایجاد فرصت برای نیروهای متخصص و متعهد با هدف بهبود عملکرد و انجام بموقع و مناسب ماموریت های محوله

تعامل پیوسته با کارکنان و انعکاس مناسب و به هنگام نیازهای آنان و پیگیری برای تحقق خواسته ها

توجه ویژه به اصل تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارکنان و مراجعین محترم"

جوادی در ادامه بر ارائه گزارشی از وضعیت و برنامه های روابط عمومی و چگونگی ارتقاء و بهبود عملکرد در مدت یک ماه تاکید کرد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد