درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 10:06   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7622صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 آذر 1392 - 21:22
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت با حکم جوادی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون وزیر نفت در حکمی محمد ناصری آدینه وند را به سمت رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

 

به گزارش شارا، در متن حکم رکن الدین جوادی خطاب به محمد ناصری آدینه وند آمده است: "با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم جنابعالی را بعنوان رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب می نمایم. نظر به اهمیت جایگاه شرکت ملی نفت ایران در عرصه داخلی و بین المللی و انعکاس آن به نحو مطلوب موارد ذیل مورد انتظار است:

برنامه ریزی و اتخاذ سیاستهای اطلاع رسانی مناسب و مداوم

ارتقاء سطح گزارش دهی عملکرد شرکت ملی نفت ایران در ایران و جامعه بین المللی

بهبود فرآیندها با هدف تسریع در ارائه فعالیت های شرکت ملی نفت ایران

همکاری و هماهنگی و تعامل سازنده با اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و سایر روابط عمومی شرکتهای اصلی و تابعه

بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و فرهنگی به روز و مناسب (سایت، نشریه، فیلم، مطبوعات و ...)

ارتباط و تعامل دائمی مثبت و سازنده با خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی

بکارگیری تدابیر لازم جهت افزایش بهره وری با هدایت و نظارت مناسب

ساماندهی و ایجاد فرصت برای نیروهای متخصص و متعهد با هدف بهبود عملکرد و انجام بموقع و مناسب ماموریت های محوله

تعامل پیوسته با کارکنان و انعکاس مناسب و به هنگام نیازهای آنان و پیگیری برای تحقق خواسته ها

توجه ویژه به اصل تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارکنان و مراجعین محترم"

جوادی در ادامه بر ارائه گزارشی از وضعیت و برنامه های روابط عمومی و چگونگی ارتقاء و بهبود عملکرد در مدت یک ماه تاکید کرد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد