درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 759صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 خرداد 1391 - 11:45
رشد صنعت گردشگری مرتبط با اطلاع رسانی است
  

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار گلستان گفت: رشد و توسعه پایدار و همه جانبه صنعت گردشگری کاملاً مرتبط با اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه های محلی، سراسری و حتی جهانی به ویژه با رسانه ملی است.
حسین عاشور پیش از ظهر سه شنبه در دومین جلسه هماهنگی سومین همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی و ادارات استان گلستان در بافت تاریخی گرگان افزود:اگر چنان چه آحاد مردم و سرمایه گذاران با خدماتی که در سه محور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آشنا نباشند این صنعت مغفول واقع می شود.
وی هم چنین خاطرنشان کرد: یکی از شیوه های موثر تکریم ارباب رجوع این است که مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی و ادارات و همه دست اندرکاران بخش دولتی به طور کامل از طریق رسانه ها با مردم مرتبط باشند. چرا که امروزه رسانه ها گسترش چشمگیری یافته اند.
مدیرکل اداره روابط عمومی و روابط بین الملل استانداری گلستان هم چنین بر ایجاد رضایتمندی از عملکرد دولت توسط روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: تولید رضایت در هر سازمانی منوط به همکاری تمامی بخش های سازمان است و اگر واحدهای سازمان وظایف خود را به درستی انجام ندهند روابط عمومی به تنهایی قادر به ایجاد رضایت در ارباب رجوع و کارکنان نخواهد بود و در واقع در سازمانی که محصول و یا خدمت مطلوبی ارائه نمی کند این وظیفه روابط عمومی عملاً با چالش مواجه خواهد گشت.
مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ضمن تقدیر از فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی و ادارات استان گلستان در راستای ایجاد همدلی بین روابط عمومی ادارات استان، با اشاره به تاریخچه تاسیس این اداره کل گفت: از سال 1385 سازمان صنایع دستی کشور نیز به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری الحاق شد و در ادامه و پس از ادغام مدیریت صنایع دستی با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، امور مربوط به سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در این استان پیگیری و اداره کرد.
جعفر خاندوزی اضافه کرد: کلیه رسانه ها اعم از نوشتاری، دیداری و شینداری در استان می کوشند یاریگر و همراه با این اداره کل در راستای ارتقای صنعت گردشگری استان گام بردارند که هم جای بسی خوشنودی و در عین حال باید به همه فعالان رسانه ایی استان و کشور دست مریزاد گفت.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد