درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7570صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 10 آذر 1392 - 21:24
کنفرانس مقابله موثر با ریسک و شهرت برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس تقابل موثر ریسک وشهرت با تاکید بر شرکت های ارتباطی و با شعار «تو نمی توانی آن را بگویی» برگزار می شود. به گزارش گروه ترجمه شارا، کنفرانس در تاریخ 5 دسامبر 2013، در شهر سیدنی استرالیا شروع به کار کرده و در تاریخ 6 دسامبر به پایان می رسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس تقابل موثر ریسک وشهرت با تاکید بر شرکت های ارتباطی و با شعار «تو نمی توانی آن را بگویی» برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، کنفرانس در تاریخ 5 دسامبر 2013، در شهر سیدنی استرالیا شروع به کار کرده و در تاریخ 6 دسامبر به پایان می رسد.


محورهای اصلی این کنفرانس عبارتند از:
1. خطوط ناپیدای میان رسانه و رسانه های اجتماعی
2. زبان انگلیسی ساده در مقایسه با زبان انگلیسی پیچیده
3. رویارویی با مسائل حقوقی محتوای ویدئویی تولید شده توسط جوانان
4. تعامل با مخاطبان هدف با پرهیز از ورود به عرصه های حساس اخلاقی
5. حفظ روحیه کارکنان در زمان هجوم علیه نام تجاری در حوزه عمومی
6. پیشروی در کار صرف نظر از نتیج حقوقی
7. انتشارات 000 اطلاعات تماس- ایجاد تعادل در حریم خصوصی و منافع عمومی در عصر دیجیتال
8. افزایش قانون مداری و درجه اقدامات
9. مشاور عمومی یک دوست است نه دشمن.
10. اعتبار شرکت
11. درس هایی برای آموختن
12. عاقلانه بازی کن؛ رویکرد مناسب به مقررات
13. آیا می توانیم روزنامه نگاران را از رسیدن به سامانه های رسانه های اجتماعی منع کنیم؟
14. برخورد با وحشی ها، وب سایت های وحشی
15. پیگیری آنچه در مورد سازمان شما گفته می شود
16. نقد مفیدی از طراحی های ترول
17. رسانه های اجتماعی داده هایی را تولید می کنند، چه چیز را مجازید از آن بردارید؟


گفتنی است هزینه شرکت در این کنفرانس 995 دلار به علاوه هزینه های شرکت در کارگاه ها می باشد.


منبع: http://www.arkgroupaustralia.com.au/Events-E081CorpComms.htm
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد