درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 20:39   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7546صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 10 آذر 1392 - 07:46
همزمان با کنفرانس بین المللی روابط عمومی/ کتاب مقدمه ای بر روابط عمومی یکپارچه منتشر می شود
این کتاب که برای نخستین بار توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود در اختیار شرکت کنندگان این کنفرانس قرار می گیرد. ارتباطات یکپارچه، دیدگاهی یکپارچه به روابط عمومی، روابط عمومی و ارتباطات بازاریابی، تبلیغات به عنوان ابزاری برای ارتباطات یکپارچه، مطالعه موردی، ارتباطات یکپارچه مبتنی بر تکنولوژی، پیام رسانی یکپارچه و برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه از مباحث و فصول این کتاب می باشد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همزمان با دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در تاریخ های 23 و 24 دی ماه سال جاری، کتاب " مقدمه ای بر روابط عمومی یکپارچه" منتشر می شود.


به گزارش شارا، این کتاب که برای نخستین بار توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در هشت فصل منتشر می شود در اختیار شرکت کنندگان این کنفرانس قرار می گیرد.


ارتباطات یکپارچه، دیدگاهی یکپارچه به روابط عمومی، روابط عمومی و ارتباطات بازاریابی، تبلیغات به عنوان ابزاری برای ارتباطات یکپارچه، مطالعه موردی، ارتباطات یکپارچه مبتنی بر تکنولوژی، پیام رسانی یکپارچه و برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه از مباحث و فصول این کتاب می باشد.

 

گفتنی است کتاب مقدمه ای بر روابط عمومی یکپارچه با همت حسن ربیعی تهیه شده است.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد