درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 752صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 2 خرداد 1391 - 06:29
مهم ترین ابزار روابط عمومی آگاهی از ماموریت های سازمان است
رییس سازمان ثبت احوال کشور آگاهی روابط عمومی نسبت به ماموریت ها و اهداف سازمان را مهم ترین ابزار این واحد برای کسب موفقیت عنوان کرد. رییس سازمان با بیان اینکه اطلاع رسانی به مردم بسیار مهم است گفت: ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی ، تغییر نام و نام خانوادگی، ثبت تغییر کدپستی از مهمترین موضوعاتی است که روابط عمومی باید در مورد آنها اطلاع رسانی کامل و جامعی داشته باشد.
  

رییس سازمان ثبت احوال کشور آگاهی روابط عمومی نسبت به ماموریت ها و اهداف سازمان را مهم ترین ابزار این واحد برای کسب موفقیت عنوان کرد.
 به گزارش شارا به نقل از دفتر روابط عمومی و همکاری های بین الملل: گردهمایی مدیران روابط عمومی استانها با حضور رییس ، معاونین و مدیران سازمان و همچنین مدیران روابط عمومی استانها در سالن کوثر این سازمان برگزار شد.
 مهدی تدین مدیر کل دفتر روابط عمومی حضور ریاست سازمان، معاونین، مشاورین و مدیران کل ستادی را نشانه توجه و جایگاه خاص روابط عمومی در نگاه مدیران این سازمان عنوان کرد.
 وی هدف این همایش را افزایش آگاهی مسئولان روابط عمومی استانها از وضعیت ثبت احوال نوین در جهت بهبود بخشیدن به عملکرد روابط عمومی ستاد و استانها عنوان کرد.
 تدین هدف روابط عمومی را فرهنگ سازی در جامعه برای نیل سازمان به اهداف و ماموریتها دانست و گفت: تحقق رسالت و ماموریت سازمان مستلزم آگاهی بخشی به جامعه از کارکردها و وظایف سازمانی و نتایج این ماموریتها است.
 مدیر کل روابط عمومی افزود: سازمان ثبت احوال سازمانی نوین شده می باشد و در یک جایگاه خوبی قرار گرفته و ما موظفیم جایگاه سازمان را به جامعه ، مخاطبین و مسئولین نشان دهیم.
 وی افزود: روابط عمومی نیازمند توجه جدی مدیران سازمان می باشد تا بتواند در یک فراغ بالی فعالیت های خود را به خوبی به انجام برساند.
 سپس دکتر محمد ناظمی اردکانی معاون وزیر کشور و ریاست محترم سازمان با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر به تشریح فعالیت های سازمان پرداخت.
 وی ثبت وقایع حیاتی چهارگانه، صدور اسناد هویتی برای ایرانیان و تولید و نشر آمار و اطلاعات جمعیتی را از مهمترین وظایف سازمان عنوان کرد.
 دکترناظمی اردکانی اظهار داشت: این گردهمایی برای ایجاد هماهنگی در سطح سازمان است که بتوانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.
 وی تاکید کرد: اطلاع رسانی به صورت جامع، کامل و تعریف شده وظیفه اصلی روابط عمومی در هر دستگاهی می باشد.
 رییس سازمان با بیان اینکه اطلاع رسانی به مردم بسیار مهم است گفت: ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی ، تغییر نام و نام خانوادگی، ثبت تغییر کدپستی از مهمترین موضوعاتی است که روابط عمومی باید در مورد آنها اطلاع رسانی کامل و جامعی داشته باشد.
 معاون وزیر کشور همچنین اطلاع رسانی از فعالیت های سازمان ثبت احوال به دستگاه های اداری و اجرایی کشور و دستگاههایی که به مردم خدمات ارائه می دهند را از دیگر وظایف روابط عمومی عنوان کرد.
 ناظمی اردکانی تاکید کرد: آشنایی کامل دستگاههای دولتی با عملکرد ثبت احوال نتیجه فعالیت مطلوب و مثبت روابط عمومی است.
 معاون وزیر کشور همچنین در مورد کارت هوشمند ملی گفت: یک سوم از فعالیت های مربوط به این کارت در حوزه فعالیت ثبت احوال می باشد و روابط عمومی موظف می باشد این اطلاع رسانی را به دیگر دستگاه ها انجام دهد.
 رییس سازمان ثبت احوال گفت: روابط عمومی علاوه بر اطلاع رسانی برون سازمانی باید اطلاع رسانی درون سازمان را نیز داشته باشد.
 دکترناظمی اردکانی بر رابطه صمیمی و آگاهانه روابط عمومی ستاد واستانها تاکید کرد.
 وی اظهار داشت: روابط عمومی چنانچه مشکلات و نارضایتی هایی در ثبت احوال ستاد و استان وجود داشته باشد را به مدیران و کارشناسان انتقال دهد تا سریعا آن مشکل برطرف شود.
 ایشان سایت سازمان ثبت احوال، خبرگزاری ها، صدا وسیما، روزنامه ، نشریات و برگزاری همایش های مختلف را از مهم ترین ابزارها برای اطلاع رسانی دانست.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد