درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7495صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 8 آذر 1392 - 08:01
ا راه اندازی دبیرخانه دائمی روابط عمومی فرهنگ و ارشاد شمال شرق در بجنورد ا
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی دبیرخانه منطقه ای روابط عمومی های شمال شرق کشور، در بجنورد خبر داد.

 

به گزارش شارا به نقل از شبستان، دکتر بابک دربیکی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی امروز در نشست خبری با خبرنگاران خراسان شمالی، از راه اندازی پنج دبیرخانه دائمی منطقه ای روابط عمومی در ادارات و سازمان های تابعه این وزارتخانه خبر داد و افزود: ایجاد نخستین دبیرخانه در نشست اخیر مسئولان روابط عمومی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای شمال شرق در خراسان شمالی، برای بجنورد تصویب شد.

 

وی از اهداف مهم ایجاد و راه اندازی دبیرخانه دائمی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها را فراهم کردن بستر شکل گیری نگاه تخصصی به جایگاه روابط عمومی و نقش موثر آن در رشد و تعالی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

 دربیکی با تاکید بر تقویت گفتگوی هم افزا در روابط عمومی ها، اظهارداشت: روابط عمومی یک پدیده مدرن است و ابزارهایی می طلبد که این ابزارها روز به روز در حال تغییر هستند.

 

 وی تقویت ارتباط با رسانه ها را مهم دانست و افزود: بایستی در روابط عمومی ها تلاش کنیم تا با جامعه رسانه ای تعامل داشته و اطلاع رسانی خوبی را شاهد باشیم.

 

 دربیکی، پیوند اجتماعی را از وظایف اصلی روابط عمومی ها ذکر کرد و گفت: ممکن است این پیوند گاهی با تلخی و گاهی هم با شیرینی همراه باشد ولی باید همان کارکرد مورد انتظار را برآورده سازد.

 

 مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نباید کار روابط عمومی فقط تعریف و تمجید باشد چرا که در این صورت یک دستگاه تبلیغاتی می شویم و دیگر روابط عمومی نیستیم.

 

 وی با تاکید بر ارتقاء درک رسانه از روابط عمومی، تصریح کرد: هر چه ارتباط بین ما و رسانه ها بیشتر شود موفق تر خواهیم بود.

 

 حسین ثابت قدم وحید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه جامعه خبرنگاران ما یک جامعه مطلوب هستند، از تشکیل و راه اندازی شورای مطبوعات، رسانه و سایت خبر داد و افزود: این شورا به منظور رسیدگی به مطالبات و مشکلات خبرنگاران استان فعال شده است.

 

 استان های عضو دبیرخانه دائمی فرهنگ و ارشاد اسلامی در شمال شرق، شامل خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد