درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 12:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7495صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 8 آذر 1392 - 08:01
ا راه اندازی دبیرخانه دائمی روابط عمومی فرهنگ و ارشاد شمال شرق در بجنورد ا
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی دبیرخانه منطقه ای روابط عمومی های شمال شرق کشور، در بجنورد خبر داد.

 

به گزارش شارا به نقل از شبستان، دکتر بابک دربیکی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی امروز در نشست خبری با خبرنگاران خراسان شمالی، از راه اندازی پنج دبیرخانه دائمی منطقه ای روابط عمومی در ادارات و سازمان های تابعه این وزارتخانه خبر داد و افزود: ایجاد نخستین دبیرخانه در نشست اخیر مسئولان روابط عمومی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای شمال شرق در خراسان شمالی، برای بجنورد تصویب شد.

 

وی از اهداف مهم ایجاد و راه اندازی دبیرخانه دائمی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها را فراهم کردن بستر شکل گیری نگاه تخصصی به جایگاه روابط عمومی و نقش موثر آن در رشد و تعالی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

 دربیکی با تاکید بر تقویت گفتگوی هم افزا در روابط عمومی ها، اظهارداشت: روابط عمومی یک پدیده مدرن است و ابزارهایی می طلبد که این ابزارها روز به روز در حال تغییر هستند.

 

 وی تقویت ارتباط با رسانه ها را مهم دانست و افزود: بایستی در روابط عمومی ها تلاش کنیم تا با جامعه رسانه ای تعامل داشته و اطلاع رسانی خوبی را شاهد باشیم.

 

 دربیکی، پیوند اجتماعی را از وظایف اصلی روابط عمومی ها ذکر کرد و گفت: ممکن است این پیوند گاهی با تلخی و گاهی هم با شیرینی همراه باشد ولی باید همان کارکرد مورد انتظار را برآورده سازد.

 

 مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نباید کار روابط عمومی فقط تعریف و تمجید باشد چرا که در این صورت یک دستگاه تبلیغاتی می شویم و دیگر روابط عمومی نیستیم.

 

 وی با تاکید بر ارتقاء درک رسانه از روابط عمومی، تصریح کرد: هر چه ارتباط بین ما و رسانه ها بیشتر شود موفق تر خواهیم بود.

 

 حسین ثابت قدم وحید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه جامعه خبرنگاران ما یک جامعه مطلوب هستند، از تشکیل و راه اندازی شورای مطبوعات، رسانه و سایت خبر داد و افزود: این شورا به منظور رسیدگی به مطالبات و مشکلات خبرنگاران استان فعال شده است.

 

 استان های عضو دبیرخانه دائمی فرهنگ و ارشاد اسلامی در شمال شرق، شامل خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد