درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7469صفحه نخست » پنجشنبه، 7 آذر 1392 - 07:50
مدت زمان ویدئوهای تبلیغاتی بر روی موبایل
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این مطلب با نوعی از تبلیغات آشنا می شویم که در حال حاضر در کشور ما اگر غیر ممکن نباشد بسیار انجام آن سخت است و بازخورد زیادی ندارد و این نوع از تبلیغات، تبلیغات ویدئویی بر روی موبایل است. در این مطلب بیشتر در این مورد توضیح داده می شود.


با ورود فناوری نسل سه تلفن همراه به کشور امیدواری ها برای ارائه اینترنت پر سرعت همراه بیشتر شد اما آنچنان که باید و شاید تاکنون نتوانسته است میان افراد رواج یابد. در کشورهای غربی استفاده از اینترنت همراه یک امر بسیار طبیعی شده است و بنابراین انواع روش های ارائه تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند. این در حالی است که در کشور ما بیشتر از خدمات ارسال پیام کوتاه استفاده می شود و تبلیغات آنلاین بر روی موبایل ارائه نمی شوند و مخاطب بسیار کمی دارند. در کشورهای غربی پا را فرا گذاشته و علاوه بر ارائه تبلیغات موبایل ، بررسی ها را در مورد مدت زمان تبلیغات ویدئویی انجام می دهند. در بررسی که در یک بازه زمانی چند ماهه انجام شده است مشخص شده که بیشترین ویدئوهای تبلیغاتی مخصوص موبایل مدت زمان ۳۰ ثانیه ای دارند و در موارد بعدی ویدئوهای ۹۰ ثانیه و موارد دیگر در رده های بعدی قرار دارند.

یک ایده برای ایجاد وب سایت جدیدشاید در نگاه اول با خواندن این مطلب این سوال به ذهن برسد که چرا این مطلب در وبلاگ قرار گرفته است در حالی که ما نمی توانیم از این قابلیت استفاده کنیم؟ ویدئوهای تبلیغاتی بر روی موبایل می توانند یک ایده بسیار عالی باشند برای افرادی که به دنبال ساخت وب سایت های متفاوتی برای ارائه خدمات در فضای اینترنت و درآمد زایی هستند. بعضا کاربران تماس می گیرند و یا ایمیل ارسال می کنند که باید از کجا شروع کنیم و ایده از کجا بیاوریم؟ در جواب این سوال می توانم نظرم را بگویم. باید ببینیم که از اینترنت چگونه می توانیم استفاده کنیم تا با ارائه خدماتی مشکل عده ای حل شود و این دقیقا راز درآمد زایی از طریق اینترنت است.


منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد