شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این مطلب با نوعی از تبلیغات آشنا می شویم که در حال حاضر در کشور ما اگر غیر ممکن نباشد بسیار انجام آن سخت است و بازخورد زیادی ندارد و این نوع از تبلیغات، تبلیغات ویدئویی بر روی موبایل است. در این مطلب بیشتر در این مورد توضیح داده می شود.
با ورود فناوری نسل سه تلفن همراه به کشور امیدواری ها برای ارائه اینترنت پر سرعت همراه بیشتر شد اما آنچنان که باید و شاید تاکنون نتوانسته است میان افراد رواج یابد. در کشورهای غربی استفاده از اینترنت همراه یک امر بسیار طبیعی شده است و بنابراین انواع روش های ارائه تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند. این در حالی است که در کشور ما بیشتر از خدمات ارسال پیام کوتاه استفاده می شود و تبلیغات آنلاین بر روی موبایل ارائه نمی شوند و مخاطب بسیار کمی دارند. در کشورهای غربی پا را فرا گذاشته و علاوه بر ارائه تبلیغات موبایل ، بررسی ها را در مورد مدت زمان تبلیغات ویدئویی انجام می دهند. در بررسی که در یک بازه زمانی چند ماهه انجام شده است مشخص شده که بیشترین ویدئوهای تبلیغاتی مخصوص موبایل مدت زمان ۳۰ ثانیه ای دارند و در موارد بعدی ویدئوهای ۹۰ ثانیه و موارد دیگر در رده های بعدی قرار دارند.
یک ایده برای ایجاد وب سایت جدیدشاید در نگاه اول با خواندن این مطلب این سوال به ذهن برسد که چرا این مطلب در وبلاگ قرار گرفته است در حالی که ما نمی توانیم از این قابلیت استفاده کنیم؟ ویدئوهای تبلیغاتی بر روی موبایل می توانند یک ایده بسیار عالی باشند برای افرادی که به دنبال ساخت وب سایت های متفاوتی برای ارائه خدمات در فضای اینترنت و درآمد زایی هستند. بعضا کاربران تماس می گیرند و یا ایمیل ارسال می کنند که باید از کجا شروع کنیم و ایده از کجا بیاوریم؟ در جواب این سوال می توانم نظرم را بگویم. باید ببینیم که از اینترنت چگونه می توانیم استفاده کنیم تا با ارائه خدماتی مشکل عده ای حل شود و این دقیقا راز درآمد زایی از طریق اینترنت است.
منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز
|