درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:23   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7462صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 7 آذر 1392 - 07:25
مسوولان روابط عمومی هم نباید از نقد بترسند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در شرایط جدید و در برابر هجمه دشمنان، روابط عمومی های دستگاه ها باید پیوند اجتماعی نظام را تقویت کنند.

 

 به گزارش شارا به نقل از ایرنا ˈبابک دربیکیˈ چهارشنبه شب در نشست مسوولان روابط عمومی های دستگاه ها و نهادهای خراسان شمالی، گفت: کار مسوولان روابط عمومی دستگاه ها و نهادها در استان ها سخت تر است زیرا بیشتر با مردم ارتباط دارند و انتظار مردم هم از آنها زیاد است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید هم جز صداقت و شفافیت از روابط عمومی دستگاه ها و نهادها انتظار دیگری ندارد و از نقد منصفانه استقبال می کند و مسوولان روابط عمومی هم نباید از نقد بترسند.

دربیکی با اشاره به این که جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها و نهادها در دولت جدید بسیار حساس است، گفت: دولت مسوولیت پایش و پیگیری عملکرد 100 روزه دولت را بر عهده روابط عمومی دستگاه ها گذاشته است.

وی در خصوص جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها و نهادها افزود: شان مشاوره ای روابط عمومی را باید در دستگاه ها تقویت کنیم که با مصوبه دولت قبل اقدام خوبی در این زمینه انجام شد و جایگاه آنان تا سطح مشاور ارتقا یافت.

مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آموزش جدی مسوولان روابط عمومی تاکید کرد و گفت: متاسفانه اکنون مدیران دستگاه ها از مسوولان روابط عمومی خود تنها توزیع اطلاعات را طلب می کنند در حالی که این امر تنها جزیی از وظایف مسوولان روابط عمومی به شمار می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها اشاره کرد و گفت: باید نگاه مدیران دستگاه ها نسبت به روابط عمومی ارتقا یافته و به این باور برسند که این واحد می تواند دستگاه را به رشد و تعالی برساند.

ˈحسین ثابتقدم وحیدˈ ارایه تصویر درست از دستگاه، شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع و صادقانه، پاسخگو کردن دستگاه نسبت به مردم، جذب افکار عمومی نسبت به دستگاه و مهندسی افکار عمومی را از وظایف روابط عمومی برشمرد.

در این نشست چند تن از مسوولان روابط عمومی های دستگاه ها و نهادهای خراسان شمالی، نداشتن امنیت شغلی را مهم ترین دغدغه خود برای فعالیت در این حوزه عنوان کردند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد