درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7452صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 آذر 1392 - 19:53
برترین روابط عمومی های صنعت بیمه معرفی می شوند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم اختتامیه سومین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه با هدف برقراری پویایی روابط عمومی های صنعت بیمه همزمان با بیستمین همایش بیمه و توسعه برگزار می شود.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، شهریار شیبانی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با "افق بیمه" با بیان این مطلب از «تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی های صنعت بیمه و معرفی آثاربرتر»،«ایجاد رقابت ،تحول، پویایی و نوآوری در روابط عمومی های صنعت بیمه، به اشتراک گذاردن تجربیات پدیدآورندگان آثار برتر با سایر مجموعه های همکار» و «برقراری وحدت رویه در فرهنگ سازی بیمه» به عنوان اهداف برگزاری این جشنواره نام برد.


وی افزود: آثار دریافتی روابط عمومی شرکت های بیمه در فاصله ابتدای مهر سال ۱۳۹۱تا پایان مهر سال ۱۳۹۲تولید شده و شرکت های بیمه آثار خود را را تا روز بیستم آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.
وی با بیان اینکه آثار در حوزه های مختلف و تخصصی انتشارات، ارتباط با رسانه‌ها، امور هنری، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات، ارتباط درون سازمانی، پژوهش اجتماعی، مدیریت روابط عمومی، کارشناس برتر روابط عمومی و خلاقیت در بخش توسعه بیمه های طبقه بندی شده اند، گفت: آثار دریافتی پس از جمع بندی در اختیار تیم داوران قرار گرفته و از برندگان آثار در روز سیزده آذر در مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه تقدیر خواهدشد.


به گفته شیبانی بیش از ۲۵۰ اثر در حوزه های مختلف به دیبرخانه رسیده و از بین این آثار به ۱۱ اثر برتر جوایزی تعلق خواهد یافت.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد