درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:57   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7450صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 6 آذر 1392 - 16:45
گوگل در مصاحبه با دیلی میل: «ما ابتذال کودکان را شنیده ایم.»
مقاله امروز به بخشی از نظر مدیر اجرایی گوگل، اریک اشمیت با عنوان «ما شنیدیم- و اینجا جایی است که ما این تباهی را متوقف می کنیم» پرداخت. به گزارش سرویس ترجمه شارا، دیلی میل موفق بود چراکه با وجود نیک ویلیامز، شریک ارشد و رئیس امور عمومی در فیشمن هیلارد، توانست پشتیبانی تخست وزیر را بدست آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دیلی میل مدعی پیروزی در یک مبارزه طولانی برای فشار به شرکت های اینترنتی برای اتخاذ تدابیری سخت جهت مسدود کردن دسترسی به محتویات ابتذال کودکان (آنلاین) است.
 


مقاله امروز به بخشی از نظر مدیر اجرایی گوگل، اریک اشمیت با عنوان «ما شنیدیم- و اینجا جایی است که ما این تباهی را متوقف می کنیم» پرداخت.


به گزارش سرویس ترجمه شارا، دیلی میل موفق بود چراکه با وجود نیک ویلیامز، شریک ارشد و رئیس امور عمومی در فیشمن هیلارد، توانست پشتیبانی تخست وزیر را بدست آورد.


وی ادعا کرد بدون این ائتلاف شرکت های حامی اینترنت هرگز موضع خود را تغییر نمی دادند.


اشمیت نوشته است: پس از سخنرانی کامرون در تابستان گوگل بیش از 200 نفر را در سه ماه گذشته به کار گرفته است.


اقدامات اعلام شده توسط اشمیت شامل، یک راه جدید برای شناسایی و مسدود کردن فیلم های سوء استفاده از کودکان است که گوگل قصد دارد دسترسی آن را برای شرکت های دیگر و سازمان های ایمنی کودکان قابل دسترس کند.


اشمیت نوشت که مایکروسافت سزاوار اعتبار زیادی برای توسعه و به اشتراک گذاری تکنولوژی تشخیص تصویر یاب خود است.


جیمز اوکیف، موسس شریک استراتژی تترا گفت:«فقط به خاطر اینکه شما کسب و کارتان آنلاین است، به این معنی نیست که جامعه انتظارات مشابهی از شما به ندارد. من فکر می کنم این شرکت ها این را درک کرده اند و بایستی تشویق شوند.»


منبع: http://www.prweek.com/article/1221340/google-tells-daily-mail-weve-listened-child-porn

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد