درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7440صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 آذر 1392 - 07:19
رگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی در گیلان
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قاسم مصفا ˈ بیان کرد: این کارگاه ویژه خبرنگاران ساماندهی شده کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر است.
 
 وی، برگزاری جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی فجر انقلاب اسلامی را از برنامه های شاخص کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد و افزود: جشنواره مذکور با حضور استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، زنجان و قزوین برگزار می شود.
 
 وی بازگشایی سایت گیل فجر را از برنامه های کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر گیلان برشمرد و بیان کرد: تقدیر از فرمانداران، روابط عمومی ها و خبرنگاران برتر صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله برنامه های کمیته مذکور است.
 
 مصفا با بیان اینکه کارگروه های انتخاب فرمانداران، روابط عمومی ها و خبرنگاران برتر صدا و سیما تشکیل شده است، یادآور شد: افراد برتر در شورای اداری گیلان تقدیر می شوند.
 
 سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر گیلان به راه اندازی کاروان خبری اصحاب رسانه به شهرستان ها در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال کاروان مذکور با برطرف کردن نقص های سال گذشته دوباره راه اندازی می شود.
 
 وی با اشاره به ساماندهی خبرنگاران دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان، خاطرنشان کرد: سال گذشته ساماندهی خبرنگاران از طریق فرمانداری ها انجام شد و امسال اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها این امر را به عهده دارند.
 
 مصفا راه اندازی ایستگاه خبر در روز 22 بهمن و چاپ ویژه نامه های اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد.
 
 وی، خواستار حمایت مسوولان از این کمیته شد و اظهار کرد: تقویت و ایجاد رقابت سازنده بین رسانه ها از اهداف کمیته یادشده است.
 
 وی، برگزاری جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی و همچنین کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی را گام هایی برای کیفی تر شدن مطالب رسانه ها دانست و بیان کرد: کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان امسال امر اطلاع رسانی را مهم تر در نظر گرفته و برنامه ها بسیار زودتر از دهه فجر آغاز شده است.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد