درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7432صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 5 آذر 1392 - 16:04
تشکیل جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد استانی گرامیداشت هفته پژوهش
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت هفته پژوهش در آذربایجان شرقی گفت: فرهنگ‌سازی در خصوص اهمیت و ضرورت پژوهش در جامعه نباید به یک بازه زمانی معین مانند هفته پژوهش محدود شود، بلکه این امر نیازمند هدف‌گذاری بلندمدت و مستمر در طول سال است.
 
 به گزارش شارا، جواد آهنگری در نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد استانی گرامیداشت هفته پژوهش، با بیان این که پژوهش، کلید پیشرفت و توسعه کشور است، افزود: بحث پژوهش و فناوری یک نیاز ضروری برای همه نهادها‌ست و در هر زمینه‌ای که بخواهیم برای پیشرفت و توسعه قدم برداریم نیاز به آن احساس می‌شود.
 
 وی پژوهش‌محوری را نیازمند نگرش کلان و هدف‌گذاری بلندمدت و مستمر دانست و تاکید کرد: دستیابی به این هدف با همت مضاعف صاحب‌نظران حوزه پژوهش و اطلاع‌رسانی از دستاوردهای این حوزه امکان‌پذیر است.
 
 مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به نقش فراگیر و تاثیرگذار رسانه‌ها در تقویت فرهنگ پژوهش، تصریح کرد: لازم است در فضاسازی و اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته پژوهش از ظرفیت‌های رسانه‌های جمعی بهره ببریم.
 
 آهنگری با بیان این که مستندسازی، اطلاع‌رسانی و زمینه‌سازی برای حضور موثر علاقمندان در برنامه‌های هفته پژوهش را از اهم وظایف کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد گرامیداشت هفته پژوهش عنوان کرد و افزود: در این راستا می‌توان با تشکیل میزگردهای علمی با حضور پژوهشگران برتر در صدا و سیما، فضاسازی شهری و اطلاع رسانی عمومی در مدارس و دانشگاه‌ها و تجلیل از پژوهشگران نمونه، جامعه را نسبت به اهمیت و ضرورت امر پژوهش آگاه کرد.
 
 در این جلسه که با حضور مدیران روابط عمومی تعدادی از دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، هر یک از حاضران پیشنهادهای خود را در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته پژوهش در استان بیان کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد