درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 741صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 خرداد 1391 - 12:14
انتصاب دبیر شورای روابط عمومی صنعت آب و برق سمنان
علیرضا امینیان به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان سمنان منصوب شد.
  

علیرضا امینیان به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان سمنان منصوب شد.
 علیرضا امینیان مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای سمنان طی حکمی از سوی مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو، به سمت دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در سمنان انتخاب شد.
 در این حکم، که به امضاء محمد پیرعلی مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل و مشاور وزیر نیرو رسیده، آمده است: استمرار موفقیت های خانواده روابط عمومی در گرو همکاری و همیاری بین اجزای گوناگون آن بوده و از همین رو ایجاد شبکه پیوسته و نظام یافته ای از ادارات روابط عمومی ضامن موفقیت بیش از پیش خواهد بود.
 در ادامه این حکم آمده است: با همدلی و همفکری اعضای شورا و مدیران عامل شرکت های وابسته می توان شاهد تعالی و پویایی فعالیت های روابط عمومی و بهره گیری از تجارب و اندیشه های مدیران دست اندرکار و انتقال و تبادل تجربیات و موفقیت های بین شوراهای استانی باشیم.
 دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در استان سمنان نیز پس از انتصابش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همدلی بین روابط عمومی های شرکت های وابسته وزارت نیرو، قطعا رمز موفقیتی برای اهداف وزارت نیرو در این استان خواهد بود.
 علیرضا امینیان مهمترین وظیفه روابط عمومی را شناخت صحیح موضوع، مخاطب و چگونگی ایجاد رابطه دانست.
 وی با تأکید بر نقش حساس روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت: روابط عمومی ها باید به عنوان بازوی اجرایی و مشاور در کنار مدیران عامل شرکت های خود فعالیت کنند.
 امینیان اطلاع رسانی شفاف و تبلیغات صحیح را از راهکارهای روابط عمومی های شرکت های وابسته برای ترویج و فرهنگ سازی در راستای اصلاح الگوی مصرف مشترکان عنوان کرد.
 وی در پایان با اشاره به لزوم نوآوری در روابط عمومی ها تصریح کرد: باید از تجربه سال های گذشته درس بگیریم و خود را همواره برای مواقع بحرانی آماده نگه داریم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد