درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7399صفحه نخست » دوشنبه، 4 آذر 1392 - 21:55
استفاده از راهکارهای اجتماعی کار جمعی در حال افزایش است
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطالعه‌‏ای که توسط شرکت جایو سافت‏‌ویر (Jive Software) انجام شده است، نشان می‌‏دهد استفاده از راهکارهای اجتماعی کار جمعی در بین کارکنان کسب و کار‌ها در حال افزایش است.
به گزارش وب‏‌سایت cmswire، شرکت جایو سافت‌ویر که خود یکی از عرضه‏‌کنندگان ابزارهای اجتماعی کار جمعی است در مطالعه‌‏ای دریافته است که بخش زیادی از کارکنان کسب و کار‌ها از این راهکار‌ها استفاده می‌‏کنند. در این مطالعه با بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران آی تی و مدیران شرکت‌‏هایی که حداقل ۱۰۰۰ کارمند دارند، مصاحبه شده است. جایو سافت‌‏ویر قصد دارد بزودی نتایج این مطالعه را به صورت مفصل منتشر کند.


بر اساس یافته‌‏های این مطالعه، استفاده از شبکه‏‌های اجتماعی عمومی بسیاری از کارکنان را تشویق کرده است تا از این ابزار‌ها برای مقاصد کاری نیز استفاده کنند. افزایش بازدهی و تحکیم ارتباطات درونی کسب و کار‌ها از جمله مهم‌ترین دلایلی است که ۷۲ درصد از پاسخگویان برای توجیه علاقه خود به ابزارهای اجتماعی کار جمعی مطرح کرده‌‏اند. ۲۰ درصد نیز دلایلی همچون افزایش چابکی کسب و کار، افزایش تحرک کارکنان از راه دور و افزایش سرعت تصمیم‌‏گیری را ذکر کرده‌‏اند.


کاهش هزینه‏‌ها نیز از جمله دلایلی است که پاسخگویان به آن اشاره کرده‌‏اند. حدود ۹۰ درصد از پاسخگویان در پاسخ‌‏های خود گفته‌‏اند استفاده از راهکارهای اجتماعی کار جمعی برای تحقق اهداف کسب و کار مهم است. پژوهشگران در این مطالعه نظر پاسخگویان را درباره تاثیر این ابزار‌ها بر بازگشت سرمایه نیز جویا شده‌‏اند، اما حدود دو سوم از آن‌ها گفته‌‏اند محاسبه میزان برگشت سرمایه و تاثیر این ابزار‌ها بر آن دشوار است. نیمی از پاسخگویان نیز گفته‌‏اند در حال حاضر میزان برگشت سرمایه (ROI) را محاسبه نمی‌‏کنند. حدود یک پنجم از مدیران شرکت‏‌کننده در این مطالعه نیز گفته‌‏اند سعی می‌‏کنند اثر استفاده از این راهکار‌ها را بر عوامل دیگری همچون رضایتمندی کارکنان، زمان یا هزینه‌‏ای که آن‌ها صرف پروژه‏‌هایشان می‌‏کنند و یا رضایتمندی مشتریان و مصرف‏‌کنندگان بسنجند.

همکاران سیستم

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد