درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 17:29   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7399صفحه نخست » دوشنبه، 4 آذر 1392 - 21:55
استفاده از راهکارهای اجتماعی کار جمعی در حال افزایش است
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطالعه‌‏ای که توسط شرکت جایو سافت‏‌ویر (Jive Software) انجام شده است، نشان می‌‏دهد استفاده از راهکارهای اجتماعی کار جمعی در بین کارکنان کسب و کار‌ها در حال افزایش است.
به گزارش وب‏‌سایت cmswire، شرکت جایو سافت‌ویر که خود یکی از عرضه‏‌کنندگان ابزارهای اجتماعی کار جمعی است در مطالعه‌‏ای دریافته است که بخش زیادی از کارکنان کسب و کار‌ها از این راهکار‌ها استفاده می‌‏کنند. در این مطالعه با بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران آی تی و مدیران شرکت‌‏هایی که حداقل ۱۰۰۰ کارمند دارند، مصاحبه شده است. جایو سافت‌‏ویر قصد دارد بزودی نتایج این مطالعه را به صورت مفصل منتشر کند.


بر اساس یافته‌‏های این مطالعه، استفاده از شبکه‏‌های اجتماعی عمومی بسیاری از کارکنان را تشویق کرده است تا از این ابزار‌ها برای مقاصد کاری نیز استفاده کنند. افزایش بازدهی و تحکیم ارتباطات درونی کسب و کار‌ها از جمله مهم‌ترین دلایلی است که ۷۲ درصد از پاسخگویان برای توجیه علاقه خود به ابزارهای اجتماعی کار جمعی مطرح کرده‌‏اند. ۲۰ درصد نیز دلایلی همچون افزایش چابکی کسب و کار، افزایش تحرک کارکنان از راه دور و افزایش سرعت تصمیم‌‏گیری را ذکر کرده‌‏اند.


کاهش هزینه‏‌ها نیز از جمله دلایلی است که پاسخگویان به آن اشاره کرده‌‏اند. حدود ۹۰ درصد از پاسخگویان در پاسخ‌‏های خود گفته‌‏اند استفاده از راهکارهای اجتماعی کار جمعی برای تحقق اهداف کسب و کار مهم است. پژوهشگران در این مطالعه نظر پاسخگویان را درباره تاثیر این ابزار‌ها بر بازگشت سرمایه نیز جویا شده‌‏اند، اما حدود دو سوم از آن‌ها گفته‌‏اند محاسبه میزان برگشت سرمایه و تاثیر این ابزار‌ها بر آن دشوار است. نیمی از پاسخگویان نیز گفته‌‏اند در حال حاضر میزان برگشت سرمایه (ROI) را محاسبه نمی‌‏کنند. حدود یک پنجم از مدیران شرکت‏‌کننده در این مطالعه نیز گفته‌‏اند سعی می‌‏کنند اثر استفاده از این راهکار‌ها را بر عوامل دیگری همچون رضایتمندی کارکنان، زمان یا هزینه‌‏ای که آن‌ها صرف پروژه‏‌هایشان می‌‏کنند و یا رضایتمندی مشتریان و مصرف‏‌کنندگان بسنجند.

همکاران سیستم

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد