درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7397صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 آذر 1392 - 21:50
انتشار کتاب «230 سال تبلیغات بازرگانی در رسانه‌های مکتوب فارسی زبان»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجموعه 6 جلدی «230 سال تبلیغات بازرگانی در رسانه‌های مکتوب فارسی زبان» در آذرماه سال جاری با حضور جمعی از فرهنگیان رونمایی می‌شود.


این کتاب، تاریخچه‌ای از تبلیغات را در رسانه‌های مکتوب فارسی زبان در یک دوره 230 ساله تا دهه 50 هجری شمسی ارائه می‌دهد. این اثر را محسن میرزایی با 55 سال سابقه فعالیت در حوزه تبلیغات و مطبوعات به نگارش درآورده و برای تألیف آن بیش از 8 سال تلاش کرده است. انتشارات سیته که در 4 سال پایانی نگارش این کتاب همکاری تنگاتنگی با مؤلف داشته است،‌ پایان پاییز سال جاری ‌از 3 جلد نخست این اثر رونمایی می‌کند.


کتاب «230 سال تبلیغات بازرگانی در رسانه‌های مکتوب فارسی زبان» در 6 مجلد منتشر شده است که یکی از این مجلدات، خود دارای 2 جلد است.
ترکمن، ‌مدیر عامل انتشارات سیته درباره کتاب یاد شده اظهار داشت:‌ «تحقیق و بررسی در این کتاب از توصیف نخستین روزنامه‌های فارسی زبان چاپ هندوستان و توصیف آگهی‌های بازرگانی در آن‌ها آغاز می‌شود، سپس به دوران ناصریه و مظفریه و مشروطه می‌پردازد و پس از بررسی اوضاع ایران در فاصله‌ی سال‌های جنگ‌ جهانی اول و دوم، نمونه‌هایی از ‌آگهی‌های تبلیغاتی مطبوعات را در دهه‌های 20 تا 50 هجری شمسی ارائه می‌دهد.»


وی در ادامه گفت: «نتیجه تحقیق و بررسی در این کتاب می‌تواند راه‌گشای بسیاری از تحقیقات و مطالعات تطبیقی در ادوار گوناگون و زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی باشد.»
این ناشر با اشاره به این که جلدهای 1 تا 3 کتاب "230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی زبان " در برگیرنده تاریخچه تبلیغات تا سال 1335 است، تصریح کرد: «این کتاب در نوع خود، یک تاریخ‌نگاری محسوب می‌شودکه در کنار  بررسی آگهی‌های تبلیغاتی، زمینه پژوهش در اوضاع اقتصادی و اجتماعی ادوار گوناگون و همچنین تطبیق شرایط اقتصادی، ‌اجتماعی و سیاسی  را برای پژوهشگران این حوزه فراهم می‌کند. »


وی در پایان با اشاره به متون و تصاویر مندرج در این اثر اظهار داشت: «این کتاب که در برگیرنده‌ی نمونه‌هایی از نامه‌های دولتی و رسمی در دوره‌های مختلف است، زمینه مناسبی برای بررسی و تحلیل سیر تحول ادبیات فارسی به شمار می‌رود. همچنین این کتاب با گردآوری عکس‌ها و تصاویر آگهی‌های بازرگانی می‌تواند نمایشگر تغییرات گرافیکی،‌کادربندی و کمپین‌های تبلیغاتی در 230 سال گذشته باشد.»
 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد