درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:58   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 739صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 1 خرداد 1391 - 10:06
امام جمعه بوشهر: باید در نوع نگرش به روابط عمومی‌ها تجدید نظر کرد
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گفت: روابط عمومی پنجره دانایی، اطلاع رسانی، بینایی، شنوایی ارتباطی بر مبنای دانش بنیانی است.
  

امام جمعه بوشهر گفت: باید در نوع نگرش به روابط عمومی‌ها تجدید نظر کرده و نباید در این حد نگه داشته شوند.
 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گفت: روابط عمومی پنجره دانایی، اطلاع رسانی، بینایی، شنوایی ارتباطی بر مبنای دانش بنیانی است.
 وی با بیان اینکه روابط عمومی پنجره روشن اطلاع رسانی، مهرورزی و معرفت است، افزود: روابط عمومی عامل ارتباط و تعامل یک دستگاه با محیط پیرامونی است بنابراین پنجره حیات و تعامل یک دستگاه با محیط پیرامونی خودش محسوب می‌شود.
 امام جمعه بوشهر تصریح کرد: اگر دستگاهی روابط عمومی نداشته باشد دستگاهی سر بسته، محصور است و مثل پیکری است که چشم و گوش ندارد.
 صفایی بوشهری بیان کرد: پویایی و حیات یک دستگاه به نوع فعالیت روابط عمومی بستگی دارد و دستگاهی موفق است که روابط عمومی قوی داشته باشد.
 وی گفت: باید توجه داشت که فعالیت روابط عمومی تنها در حوزه اطلاع رسانی نیست بلکه عاملی برای ارتباط با محیط پیرامونی با دستگاه‌های مختلف محسوب می‌شود.
 امام جمعه بوشهر تاکید کرد: روابط عمومی شریان معرفت، اطلاع رسانی و شناسایی یک دستگاه با محیط پیرامونی است بنابراین روابط عمومی باید دارای کارشناسان قوی در حوزه مختلف ارتباطی باشد و با ارائه برنامه‌ریزی و شیوه‌های نوین مجازی مطالب دستگاه خود را منعکس کند.
 
 بسیاری از دستگاه‌ها روابط عمومی را باور ندارد
 صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی روابط عمومی را باور ندارند، اظهار داشت: این دستگاه‌ها فکر می‌کنند روابط عمومی یعنی کانال اجرای اطلاع رسانی ناقص دستگاه و محیط پیرامونی، بنابراین این تفکر باید تغییر کند.
 وی گفت: روابط عمومی عقل مدیریتی اطلاع رسانی ارتباطی و تعاملی یک دستگاه با دستگاه‌های فرادست، هم ارض و پائین دست است و کار این بخش می‌تواند با برنامه‌ریزی و کرسی نظریه پردازی موجب تحول در دستگاه اجرایی شود.
 امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حضرت هارون نخستین تشکل روابط عمومی را تشکیل داد گفت: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی دچار چالش ارتباطی با ارباب رجوع خود هستند، اینجاست که روابط عمومی باید این نقیصه را رفع کرده و نقشه موفقیت دستگاه‌ها را طراحی کند.
 صفایی بوشهری افزود: به این دلیل که روابط عمومی را در یک فضای بسته قرار داده‌ایم نمی‌توانیم از قابلیت‌های ان به خوبی استفاده کنیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد