درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7386صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 آذر 1392 - 12:05
مدیر روابط عمومی اداره ارشاد گلستان:
روابط عمومی عضو ثابت اتاق فکر هر سازمان باشد
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: مدیر روابط عمومی یک سازمان دولتی یا یک مجموعه غیردولتی باید عضو ثابت اتاق فکر آن سازمان دولتی یا مجموعه غیردولتی باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی کبیر ظهر امروز در جمع دانشجویان رشته روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه علمی کاربردی گرگان سه که برای بازدید از فعالیت‌های واحد روابط عمومی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  اظهار داشت: روابط عمومی بخشی تاثیرگذار در هر اداره یا سازمان دولتی و غیردولتی محسوب می‌شود و کارکنان این بخش باید توانایی برخورد مناسب با افراد مختلف جامعه، به ویژه جامعه هدف آن سازمان یا مجموعه را داشته باشند و در سایه تعامل و همکاری متقابل با مخاطبان خود ارتباطی پویا و سازنده با افراد مختلف از جمله جامعه هدف  داشته  و در عین عمل کردن به رسالت فرهنگی و رسانه‌ای که بر دوش دارند زمینه بهره‌مندی افراد از خدمات آن مجموعه را به بهترین شکل ممکن فراهم سازند.

مسئولان روابط عمومی جامعه هدف را بشناسند

وی خاطرنشان کرد: مسئول روابط عمومی باید شناخت کاملی از وظایف سازمان خود در قبال جامعه هدف آن سازمان داشته باشد و با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت برنامه‌هایی را پیشنهاد دهد که باعث تقویت نقاط ضعف و از بین رفتن نقاط قوت شود و در عین حال مسیر خدمات صادقانه و خالصانه به مخاطبان آن مجموعه دولتی یا غیردولتی را هموار کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اضافه کرد: شناخت دقیق رسانه‌ها و تعامل سازنده با خبرنگاران و ایجاد فضای مناسب برای برقراری ارتباط مدیر مجموعه با خبرنگاران از دیگر مسئولیت‌های واحد روابط عمومی است که نیاز به توجه جدی تر دارد چراکه در حال حاضر بیشتر اصحاب رسانه از عدم ارتباط مناسب با سازمان‌ها و نهادهای دولتی گلایه‌مند بوده و به  خواستار توجه و رسیدگی بیشتر به این مسئله هستند.

کبیر ادامه داد: ارتباطات، امور فرهنگی و نمایشگاه‌ها، انتشارات، پژوهش و برنامه‌ریزی و سنجش افکار از اولویت‌های اصلی واحد روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ادارات و سازمان‌های دیگر هم براساس نیازها و وظایف سازمانی خود وظایفی را برای روابط عمومی‌ها تعریف و یک مسئول روابط عمومی خلاق و علاقه‌مند می‌تواند به بهترین شکل ممکن وظایف محوله را جهت داده و در مسیر خدمت صادقانه به جامعه هدف به کار ببندد.

در ادامه این بازدید که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، مسئول تالار به بخشی از وظایف خود و همکاران شاغل در تالار اشاره کرد و افزود: بخش تشریفات که به نوعی با روابط عمومی هر اداره ارتباط مستقیم دارد بسیار حساس می باشد و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

ابوالفضل حسینی ادامه داد: برنامه ریزی برای برگزاری یک همایش، سمینار و کنفرانس که از وظایف یک روابط عمومی به شمار می‌رود نیازمند داشتن اطلاعاتی جامع و کامل در حوزه های مختلف و فراهم کردن امکانات فراوانی مرتبط با موضوع نشست است.

فارغ‌التحصیلان روابط عمومی در این واحد به کار گرفته شوند

مجتبی رضوانی مدرس دانشگاه علمی کاربردی گرگان سه هم اضافه شدن رشته روابط عمومی و تبلیغات به رشته‌های دانشگاهی را لازم و ضروری عنوان و ابراز امیدواری‌کرد دانشجویان این رشته چنانچه علاقه‌مند به کار کردن در  بخش روابط عمومی هستند و در این واحد به کار گرفته شوند تا توانمندی‌های آنها در مسیری که نیاز جامعه است به کار گرفته شود.

 

منبع: فارس

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد