درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 737صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 14 شهریور 1398 - 09:35
10 مهارتی که روابط عمومی را تبدیل به هنر می کند!
مهدی تدین رودی مدیرکل روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور - علیرغم اینکه روابط عمومی حوزه ای پر مشغله و سختی است، درعین حال می تواند با مدیریت و برنامه ریزی به کاری اثربخش و لذت بخش تبدیل شود.
  

روابط عمومی ایرانی- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا):
 علیرغم اینکه روابط عمومی حوزه ای پر مشغله و سختی است، درعین حال می تواند با مدیریت و برنامه ریزی به کاری اثربخش و لذت بخش تبدیل شود.
 یکی از اثرگذارترین امور در موفقیت روابط عمومی، ویژگی هایی است که باید مدیران و دست اندرکاران روابط عمومی از آن برخوردار باشند. این صفات و ویژگی ها که علاوه بر استنادات نظری، حاصل تجربیات دست اندرکاران روابط عمومی در حوزه های عملیاتی است، کمک خواهد کرد تا بیشترین کارآیی و تاثیر نصیب دست اندرکاران و مخاطبان روابط عمومی شود.
 از آنجایی که روابط عمومی کاری حساس و متنوع است مدیران و کارگزاران آن باید علاوه برآشنایی با علوم مرتبط با حوزه روابط عمومی و ارتباطات با بسیاری‌ دیگر از رشته‌ های‌ علوم‌ دیگر نیز آشنا باشند.
 وجود ویژگی های زیر باعث خواهد شد یک مدیر یا کارگزار روابط عمومی محیط کاری خود را تبدیل به محیطی خلاقانه و فضای کاری خود را تبدیل به فضایی هنرمندانه کند.
 این 10 کلید را به خاطربسپارید:
 ۱) مسئول روابط‌ عمومی ‌باید در حوزه گفتار و نوشتار مهارت های لازم را داشته باشد.
 2) حس مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی لازمه مدیریت موفق در روابط عمومی است.
 3) مدیر روابط عمومی باید از تکنیک ها و دانش نظری حوزه ارتباطات و روابط عمومی به نحو موثری برخوردار باشد.
 ۴) لاف زدن، دروغ گفتن وعدم شفافیت و صداقت محیط کاری روابط عمومی را نابود می کند.
 5) توجه به اخلاق و ارایه محتوای مناسب در کارها و فعالیت های روابط عمومی یک اصل است.
 6) مدیر و کارگزار روابط عمومی صبور و شکیبا است و بیشتر از آنچه حرف می زند، به حرف مخاطبان خود گوش فرا می دهد.(گوش دادن هنر است)
 7) ابتکار، خلاقیت و کنترل و هدایت بحران از ویژگی های یک مدیر موفق روابط عمومی است.
 8) بهره گیری از فن آوری های نوین و امکانات جدید در حوزه روابط عمومی مورد توجه اوست.
 9) در عین حال که به مصالح سازمانی خود توجه دارد، مسئولیت های اجتماعی خود را از یاد نمی برد.
 10) به شخصیت همکاران و مشتریان خود احترام می گذارد و آنها را عزیز و محترم می شمارد.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد