درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7315صفحه نخست » شنبه، 2 آذر 1392 - 09:19
بازچاپ «نویسندگی برای مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «نویسندگی برای مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک» اثر «برندن هنسی» با ترجمه میرحسن رئیس‌زاده از سوی انتشارات سروش بازچاپ شد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، نویسندگی صناعتی است که جز استعداد و نبوغ به مهارت و تمرین و ورزش نیاز دارد و از میان انواع شیوه‌های نگارش، نگارش و نوشته‌های مطبوعاتی مهم است. 

این کتاب درباره فوت ‌و ‌فن‌های نویسندگی برای مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک است و از آن حیث ممتاز است که اگر کتاب‌های دیگری هم هستند که بر جنبه‌هایی از نگارش مقاله و گزارش و خبر و تفسیر و مصاحبه و مانند آن تاکید کرده‌اند، این کتاب همه چیز را در برمی‌گیرد: از گردآوری داده‌ها و منابع مصاحبه تا ساخت‌بندی و نگارش. 

کتاب «نویسندگی برای مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک» برای مدرسان حوزه روزنامه‌نگاری و مطالعات رسانه‌ها و دانشجویان این رشته منبع ارزشمندی به‌شمار می‌آید و نیاز مطبوعاتی‌ است که دوست دارند مهارتشان را بیفزایند و بازار تازه‌ای برای اطلاع‌رسانی و روزنامه‌نگاری آزاد ایجاد کنند.

کلیات، سازماندهی، از ایده تا چاپ، جهان ایده‌ها، بررسی بازار مطبوعات، سوژه‌ها و نحوه پرداخت آن‌ها، سفارش مقاله و وظیفه سردبیری، شیوه‌های مطلع شدن، پژوهشگری و نویسندگی اینترنتی، بهترین نظم و ترتیب، گسترش و پرورش اسلوب نگارشی، سبک و سیاق مناسب و مصورسازی موثر سرفصل‌های بخش اول کتاب با عنوان تمرین مهارت‌هاست.
 
افق‌های دیدتان را وسیع‌تر کنید عنوان فصل دوم کتاب است و تبلیغ‌نویسی، مقاله‌های مصاحبه گونه و شرح حال‌های کوتاه، ستون‌نویسی، نقد نویسی، متخصصان، فروش در خارج از کشور، قانون و اخلاقیات نیز سرفصل‌های این بخش را تشکیل می‌دهد.  در این کتاب همچنین دو ضمیمه کمیسیون شکایت مطبوعاتی و ضوابط حرفه‌ای اتحادیه خبرنگاران نیز آمده است. 

چاپ دوم «نویسندگی برای مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک» در 520 صفحه و بهای 15 هزار تومان از سوی انتشارات سروش در اختیار دوستداران و فعالان رسانه، خبرنگاری و نویسندگان مطبوعات و فضای مجازی قرار گرفته است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد